Nowe cenniki reklamy – dachy.org

Na decyzję o zmianie cenników reklamy złożyło się wiele czynników – mówi Szymon Knychalski, manager projektu. Przede wszystkim możemy się poszczycić ogromnym wzrostem oglądalności w porównaniu do zeszłego roku. W styczniu 2005 odnotowaliśmy około 5 000 użytkowników, styczeń 2006 zamknęliśmy liczbą 18 000 użytkowników. To wzrost o ponad 350% i tendencja ta się utrzymuje.

Tak ogromny skok oglądalności był możliwy dzięki intensywnemu rozwojowi serwisu dachy.org – wprowadzeniu eksperckiego forum dachowego, uruchomieniu darmowej aplikacji do wyceny pokryć dachowych Dachoferta, bezpłatnemu udostępnieniu ofert przetargowych skierowanych do dekarzy, w końcu rozpoczęciu nowatorskiego programu współpracy z hurtowniami i składami budowlanymi. Na rok 2006 firma Zi-Co planuje dalszy rozwój serwisu dachy.org oraz partnerskiego sklepu dekarze.pl a także start kilku nowych portali o tematyce budowlanej.

Do zmiany cenników reklamy przyczynił się też energiczny rozwój reklamy internetowej i wzmożony popyt na tego typu kampanie oraz fakt, że serwis przystąpił do Internetowego Domu Mediowego, który sprzedaje część jego powierzchni reklamowej.

Oczywiście nie oznacza to, że ceny wszystkich reklam w serwisie dachy.org wzrosły. Wręcz przeciwnie – część usług jest teraz tańsza, poszerzył się też katalog usług bezpłatnych. Wprowadzono nowe, korzystniejsze pakiety reklamowe ( MINI, MIDI, MAXI ). Jeśli klient chce skomponować własny pakiet, również może liczyć na rabaty – w zależności od wydanej kwoty. Rabat przewidziany jest też w przypadku wykupienia kampanii łącznej na witrynach dachy.org i dekarze.pl – ich biuro reklamy jest teraz wspólne. Polityka rabatowa i pakietowa jest teraz dużo bardziej przejrzysta, co oczywiście nie zamyka drogi do indywidualnej negocjacji cen – dodaje Szymon Knychalski.

W wiosennym cenniku serwisu dachy.org pojawiły się też nowe usługi np. wyróżnienie działu lub sponsorowanego, rozszerzona oferta reklamy w newsletterze ( prawie 2500 odbiorców ). Kolejne usługi pojawią się jeszcze w tym roku – wraz ze startem nowych serwisów firmy Zi-Co. Cennik zaczyna obowiązywać z początkiem kalendarzowej wiosny – 21 marca. Wszelkie kampanie, których negocjacja rozpoczęła się przed tym terminem, będą sprzedawane w cenach zeszłorocznych.