Nowe funkcje aplikacji mobilnej iPKO biznes

Użytkownicy aplikacji iPKO biznes mogą obsługiwać w niej karty firmowe: sprawdzić, ile pieniędzy mają do dyspozycji, historię transakcji oraz limity dzienne i miesięczne. Bank podaje, że to pierwsze takie rozwiązanie na rynku bankowym w Polsce, skierowane do klientów firmowych. Aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje takie jak m.in. aktywacja karty, nadanie i zmiana PIN-u, możliwość zastrzeżenia karty, czy logowanie biometryczne.

PKO BP

Użytkownicy aplikacji mobilnej iPKO biznes mają teraz dostęp do informacji o swoich kartach firmowych: debetowych, kredytowych, obciążeniowych oraz przedpłaconych spersonalizowanych wydanych przez PKO Bank Polski. Użytkownicy mogą sprawdzić w aplikacji, ile pieniędzy mają do dyspozycji na karcie firmowej, historię transakcji, limity dzienne i miesięczne. To pierwsze takie rozwiązanie na rynku bankowym w Polsce, skierowane do klientów firmowych.

Nowe funkcje aplikacji mobilnej iPKO biznes to:

Co ważne, dostęp do aplikacji będą mieli wszyscy użytkownicy kart firmowych wydanych przez PKO Bank Polski, niezależnie od tego z którego serwisu bankowości elektronicznej korzysta firma. W najbliższych miesiącach bank planuje wzbogacenie aplikacji iPKO biznes o kolejne funkcje, takie jak m.in. aktywacja karty, nadanie i zmiana PIN-u, możliwość zastrzeżenia karty, czy logowanie biometryczne.

Aplikacja mobilna iPKO biznes jest dostępna w dwóch wersjach, dostosowanych do potrzeb użytkownika. Pełna wersja umożliwia korzystanie z rachunku firmowego oraz tokena w telefonie i dedykowana jest użytkownikom bankowości elektronicznej iPKO biznes. Z kolei druga wersja przeznaczona jest dla użytkowników kart firmowych i umożliwia ich obsługę na urządzeniach mobilnych. Aplikacja mobilna iPKO biznes działa na telefonach z systemami Android i iOS w 4 wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej i czeskiej. Mogą z niej korzystać klienci PKO Banku Polskiego w Polsce i oddziałach zagranicznych w Czechach i Niemczech.

Źródło: PKO BP