Nowe funkcje w aplikacji w iPKO biznes

Zdjęcie autorstwa Andrea Piacquadio z Pexels

Przelew krajowy oraz przelew na rachunek własny przedsiębiorcy (lub ich uprawnieni pracownicy) mogą teraz wykonać w aplikacji mobilnej iPKO biznes. Maksymalna kwota pojedynczego przelewu zewnętrznego to 100 tys. złotych.

Klienci firmowi PKO Banku Polskiego w najnowszej wersji aplikacji iPKO biznes mogą teraz zlecić dwa rodzaje przelewów: krajowy oraz na rachunek własny. Takie operacje szybko i wygodnie za pomocą smartfona mogą wykonywać osoby, które już mają odpowiednie uprawnienia – do tworzenia i podpisywania transakcji – w desktopowym serwisie internetowym iPKO biznes.

Aplikacja iPKO biznes jest systematycznie wzbogacana nowymi funkcjami. Dzięki najnowszym z nich przedsiębiorcy lub ich uprawnieni pracownicy mogą w każdym miejscu i czasie za pomocą smartfona wykonać przelew krajowy i przelew na rachunek własny. Przelewy można zrealizować w złotym, natomiast w walutach obcych tylko na rachunki własne firmy w PKO Banku Polskim.

– Cały czas rozwijamy aplikację iPKO biznes i wdrażamy jej nowe funkcje, które ułatwiają naszym klientom codzienne zarządzanie ich firmowymi finansami. Stawiamy na szybkie wygodne i praktyczne rozwiązania, dzięki którym przedsiębiorcy mogą jeszcze sprawniej prowadzić swoją działalność. Teraz udostępniamy klientom korporacyjnym i firmowym nowe możliwości przelewów tak, że mogą bezpiecznie i „spod palca” zrealizować transakcje niezbędne dla dobrego funkcjonowania ich biznesu – podkreśla Mariusz Dąbrowski, dyrektor Departamentu Produktów Transakcyjnych w PKO Banku Polskim.

Maksymalna kwota pojedynczego przelewu zewnętrznego np. do kontrahenta czy dostawcy to 100 tys. złotych. Przedsiębiorca powinien przy tym pamiętać, że przelewy w aplikacji mobilnej zmniejszają limit dzienny dla firmy, który został już ustawiony w serwisie internetowym iPKO biznes. Takie przelewy są autoryzowane od razu i nie można ich zapisać do późniejszej autoryzacji.

Aby skorzystać z tej nowej funkcji przedsiębiorca lub jego uprawniony pracownik powinien zaktualizować albo zainstalować najnowszą wersję aplikacji mobilnej iPKO biznes na swoim smartfonie, pobierając ją ze sklepów: AppStore, Google Play lub Huawei AppGallery.

W najbliższych miesiącach funkcja zlecania przelewów z aplikacji mobilnej iPKO biznes zostanie rozszerzona o:

· możliwość realizacji przelewu zewnętrznego w opcji Express Elixir,

· możliwość wyboru kontrahenta zdefiniowanego (z listy),

· samodzielne wprowadzenie limitów transakcyjnych (dziennych/tygodniowych/miesięcznych) dla przelewów zlecanych w aplikacji.

Aplikacja mobilna iPKO biznes jest dostępna w czterech wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej i czeskiej. Oprócz zlecania przelewów przedsiębiorcy mogą za pomocą aplikacji zarządzać finansami firmy (m.in. sprawdzać saldo i historię kont firmowych, kontrolować statusy transakcji, wymieniać waluty), sprawdzać informacje o karcie firmowej i nią zarządzać (np. zmienić PIN, zastrzec, czasowo zablokować).

Źródło: PKO BP