PKO Bank Polski zaktualizował aplikację IKO i wprowadził do niej nowe funkcje. Rozszerzyły się możliwości kantoru walutowego, do którego można teraz dodać konta z innych banków. W programie pojawił się też harmonogram spłat ubezpieczenia komunikacyjnego i informacja o kosztach przelewów zlecanych z IKO.
Pierwsza z nowości kierowana jest do osób, które nie posiadają rachunku walutowego w PKO BP. Od teraz mogą dodać z w IKO swoje konta z innych banków i kupować walutę za pomocą Blika. Klient, który korzysta z wersji „IKO bez konta” może przejść do zakładki „Więcej”, a następnie wybrać „Kantor” i dodać konto z innego banku. Może też w aplikacji otworzyć konto osobiste. Ponadto, w ramach otwartej bankowości klient ma także możliwość sprawdzenia szczegółów i historii transakcji na swoich kontach walutowych w innych bankach.
Druga z nowości kierowana jest natomiast do klientów, którzy kupili ubezpieczenie komunikacyjne na raty w kanałach elektronicznych PKO Banku Polskiego. Od dziś mogą zobaczyć w IKO podgląd harmonogramu spłat: datę spłaty, liczbę rat oraz ich wysokość. Harmonogram będzie widoczny, gdy wejdą w „Moje produkty”, potem wybiorą „Ubezpieczenia” – „ Ubezpieczenia komunikacyjne” i aktywną polisę.
Jest jeszcze jedna nowa funkcja, która informuje o kosztach przelewu przed jego wykonaniem. Podczas wykonywania przelewu, informacja „Opłata za przelew” pojawi się po uzupełnieniu wszystkich danych: numeru konta odbiorcy, tytułu oraz kwoty. Informacja widoczna jest przy przelewach: zwykłych, zdefiniowanych, własnych oraz podatkowych. Pojawi również na ekranie podsumowania przelewu.
Bank informuje, że nowe funkcje są stopniowo udostępniane dla kolejnych grup klientów używających aplikacji mobilnej IKO.
Źródło: WB/PKO BP