Nowe funkcje w systemie transakcyjnym mBanku

Nastąpiły zapowiadane zmiany w systemie transakcyjnym mBanku. Klienci otrzymali dostęp do kolejnych funkcji. Dzięki nim mogą m.in. przenosić dane odbiorców z rachunków w innych bankach.

Od niedzieli, 22 listopada 2009 r. system transakcyjny mBanku, dostępny za pośrednictwem Internetu, oferuje nowe możliwości. Mogą z nich skorzystać wszyscy klienci mBanku. Zmiany – zgodnie z tradycją – były komunikowane z wyprzedzeniem za wykorzystaniem wielu kanałów komunikacji. Wykorzystano m.in. blog w serwisie internetowym mBanku.

Wszystko po to, aby klienci jak najlepiej przygotowali się do zmian i wiedzieli, jak korzystać z nowych narzędzi. Każdą funkcję szeroko opisywaliśmy, umożliwiając użytkownikom dyskusję – tłumaczy Tomasz Lipiński, naczelnik Wydziału Marketingu Internetowego i eCommerce w mBanku.

W ramach prac dokonano szeregu usprawnień istniejących już funkcji oraz wprowadzono zupełnie nowe możliwości. Wśród najważniejszych znalazły się m.in.:

Klienci pozytywnie oceniają funkcjonujący system mBanku, doceniając jego prostotę, szybkość działania i funkcjonalność. Wprowadzone zmiany pozwolą na jeszcze większe zoptymalizowanie działania systemu i dostosowanie go do indywidualnych wymagań Klienta. Zakończone wdrożenie jest elementem większego projektu modernizacji systemu transakcyjnego mBanku.

Źródło: mBank