Nowe gadżety QUICKO do płatności zbliżeniowych MasterCard PayPass

Polska jest światowym liderem w tempie rozwoju płatności zbliżeniowych. Obecnie w Polsce wydanych jest ponad 10 milionów kart zbliżeniowych, które akceptowane są w 60 tysiącach sklepów i innych punktów sprzedaży. Co miesiąc dokonuje się ponad 5 milionów transakcji kartami zbliżeniowymi.

Firma MLK Sp. z o.o. uruchamia projekt gadżetów QUICKO do płatności zbliżeniowych MasterCard PayPass. Obecnie dostępne gadżety, zegarki czy naklejki mają bardzo ograniczoną formę, a nowe gadżety QUICKO mogą zostać wykonane w przeróżnych kształtach i z różnych materiałów. Już wkrótce możliwe staną się płatności różnorodnymi brelokami, bransoletkami i innymi nośnikami płatności zbliżeniowych wykonanymi z plastiku, skóry, tkanin i innych materiałów. Gadżety QUICKO oferowane są bankom, organizatorom imprez masowych i innym partnerom, którzy chcą urozmaicić swoją ofertę, uatrakcyjnić działania marketingowe i zaoferować swoim klientom unikalny gadżet do płatności.

 

 

– Jesteśmy dumni, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce i na świecie wprowadzamy wyjątkowe gadżety do płatności zbliżeniowych. Jestem pewna, że zaoferujemy bankom i innym partnerom unikalne gadżety płatnicze, które pozwolą im zaskoczyć swoich klientów i jeszcze bardziej związać ze swoją marką. – mówi Katarzyna Drzyzga, Prezes Zarządu MLK Sp. z o.o.

 

Unikalną cechą gadżetów QUICKO jest możliwość ich automatycznej personalizacji w praktycznie każdym certyfikowanym centrum personalizacji kart płatniczych. Specjalna, spersonalizowana karta MasterCard jest w standardowy sposób wydawana klientowi banku razem z gadżetem. Po włożeniu karty do gadżetu klient może używać gadżetu do płatności jak swojej karty debetowej, kredytowej czy pre-paid na całej sieci akceptacji MasterCard PayPass na świecie.

 

– Nasze gadżety są świetnym sposobem urozmaicenia produktów bankowych, a w szczególności specjalnych ofert i akcji marketingowych kierowanych do młodzieży i młodych klientów, do kierowców, kibiców sportowych, uczestników festiwali i wielu innych grup klientów. – kończy Katarzyna Drzyzga

Źródło: MLK Sp. z o.o.