W połowie lutego witryna GRY-OnLine.pl zakończyła jedną z największych technicznych i wizualnych modernizacji w historii firmy. Nowe rozwiązania umożliwiają internautom jeszcze bardziej wygodne dotarcie do szukanych informacji.
Wprowadzono szereg zmian mających na celu poprawę szybkości ładowania się stron. W Serwisie Informacyjnym zastosowano technologię Ajax. Dzięki temu czytelnicy bez konieczności przeładowywania całej strony uzyskują szybszy i bardziej intuicyjny dostęp do wszystkich najważniejszych informacji i materiałów związanych ze światem gier komputerowych.
Witryna www.gry-online.pl
Z uwagi na coraz większe zainteresowanie konsolami nowej generacji, menu wyboru platform poszerzono o Xbox360, Playstation 3, Nintendo DS oraz Playstation Portable. Użytkownicy zarówno nowych jak i starych typów konsol oraz „klasycznych PC” są w stanie szybko zawęzić przeglądane strony do treści związanych z wybraną przez nich platformą sprzętową.
GRY-OnLine.pl poszerzyły również inne opcje związane z personalizacją strony. Zakładka Moje Gry Online umożliwia wgrywanie na stałe wybranych ustawień serwisu. Użytkownik może między innymi umieścić najciekawsze jego zdaniem podstrony czy artykuły we własnym menu. Można też dostosować do indywidualnych potrzeb ustawienia forum dyskusyjnego oraz wybrać spośród dwóch wersji kolorystycznych serwisu – jasnej i ciemnej.
Ponieważ GRY-OnLine.pl to przede wszystkim źródło informacji na temat gier, postanowiono bez jakichkolwiek ograniczeń udostępnić informacje zawarte w jednej z największych, nie tylko w polskim internecie, Encyklopedii Gier. W chwili obecnej zostało w niej skatalogowanych ponad 6700 gier. Warto zaznaczyć, że fizyczna wersja tej encyklopedii, wydawana wraz z wydawnictwem Axel Springer już od 4 lat, odnosi sukcesy na rynku prasowym.
Wprowadzone zmiany pociągnęły za sobą uporządkowanie oferowanych powierzchni reklamowych. Na głównej stronie serwisu informacyjnego istnieje możliwość emisji Premium Rectangle. Lepsza dostępność znacznie zwiększyła atrakcyjność reklam streamingowych zamieszczonych przed publikowanymi na stronie filmami i trailerami z gier. Wzrost zainteresowania tą formą reklamy wiąże się również z poprawą szybkości łączy polskich internautów. Istnieje ponadto możliwość objęcia patronatu nad konkretną częścią GRY-OnLine.pl – przykładem tego jest dział Zagraj w którym w ramach promocji można np. zamieścić własną grę flash.