Wprowadzenie nowego logo i nowej tożsamości wizualnej symbolizują tworzenie skuteczniejszej organizacji, postrzeganej jako instytucja finansowa zakorzeniona na polskim rynku (Commercial Union), a jednocześnie z europejską i globalną perspektywą (Aviva).
O zmianie logo i wizerunku grupa CU informuje opinię publiczną w krótkiej, lecz intensywnej kampanii w telewizji, prasie i internecie.
CU dołożyło wszelkich starań, aby od 15 października wszystkie materiały firmowe (foldery, ulotki, papier firmowy, wizytówki, tablice) zawierały nowe logo i odzwierciedlały nowy wizerunek. Od kilku miesięcy był realizowany program zmierzający do maksymalnego wykorzystania wcześniej wyprodukowanych materiałów.
Nowy portal internetowy www.cu.pl
Wraz ze zmianą logo i wizerunku został udostępniony udoskonalony portal internetowy grupy Commercial Union. Usługi są prezentowane w sposób bardziej przejrzysty zarówno dla obecnych, jak i potencjalnych klientów. Nowy portal zawiera również unikatowy element na polskim rynku – na głównej witrynie prezentuje sylwetki najlepszych agentów ubezpieczeniowych Commercial Union. Towarzystwo zamierza w większym stopniu wykorzystywać portal internetowy do pozyskiwania nowych klientów i udostępniać kolejne funkcje umożliwiające obsługę klientów on-line. Jeszcze w tym roku wprowadzi do oferty ubezpieczenia komunikacyjne sprzedawane przez telefon i Internet.