Nowe marki – nowe rozdanie

O tym, że BZ WBK i Kredyt Bank chcą zmienić swoją dotychczasową markę, już było sporo słychać. W pierwszym przypadku – Bank rozważa poważnie ten pomysł od jakiegoś czasu, ale jak na razie nie zyskał on poparcia reszty zarządu. W umowie prywatyzacyjnej jest zapis, że podwójna nazwa nowego banku, ma obowiązywać przez 4 lata. Jeśli doszłoby do rebrandingu – a przecież to dość poważne koszty, prawdopodobnie nastąpiłby powrót do marki WBK. Potwierdzają się też informacje, że Irlandczycy nie mają zamiaru pozbywać się swojej inwestycji w Polsce. Jakiś czas temu dostali ciekawą ofertę od bardzo dużego gracza – prawdopodobnie od HSBC, ale ją ostatecznie odrzucili.

W przypadku Kredyt Banku prawdopodobnie dojdzie jak na razie jedynie do zmian w kolorystyce, które mają wskazywać na związek z KBC. Pierwsze kroki poczyniono tworząc nową markę sieci bankomatów. Co do samej nazwy czy loga – jeszcze nic nie wiadomo.