Nowe materiały BTL mBanku

Materiały eksponują nietuzinkowe logo mBanku, które okazało się doskonałym „materiałem kreatywnym”.

Nowa linia BTL mBanku wyróżnia się na tle materiałów konkurencji oryginalnością i możliwością indywidualnej interpretacji.

W projektach wykorzystano wariacje graficzne logotypu mBanku. Każdej grupie produktów (m.in. rachunki osobiste i lokaty, oferta dla przedsiębiorców, karty kredytowe, kredyty i pożyczki hipoteczne) przypisano inną kreację graficzną. Dla przykładu, dostępność i wygodę korzystania z kart kredytowych symbolizuje zestaw kawy i ciastek, które w otoczeniu kolorowych dodatków układają się w mKwiatek – logo mBanku. Z kolei wizerunek oferty dla firm wspiera kołowy adresownik biznesowy ułożony w sąsiedztwie słuchawki telefonicznej i krawata. W materiałach promocyjnych wykorzystano sześć różnych sposobów prezentacji logo.

Nowa linia kreacyjna materiałów obejmuje: ulotki, plakaty, materiały wystawiennicze oraz bannery internetowe.

Świeże pomysły kreacyjne oraz wyrazista kolorystyka połączone z przejrzystością komunikatów ilustrują strategiczne wartości mBanku:

– maksimum korzyści

– maksimum wygody

– maksimum bezpieczeństwa

Projekt kampanii przygotowała i zrealizowała agencję reklamowa CZTERYCZWARTE.