Spoty wyreżyserowane przez Michała Sablińskiego zestawiają bezduszne instytucje, działające „tak jak im wygodnie” z bankami spółdzielczymi, służącymi klientom „tak jak potrzeba” i przekonują klientów do sprawdzenia „jak współdziałamy w Spółdzielczych Bankach SGB”. Filmy puentuje nowy slogan banku „Liczysz się dla nas”.
– To było spore przedsięwzięcie – ocenia Tomasz Biernat, dyrektor artystyczny Men at Work, odpowiedzialny za kreację kampanii. – Trzy dni zdjęciowe w pięciu lokacjach w centrum Warszawy. Blisko setka aktorów i statystów. Ogrom pracy, duży stres, ale z efektu wszyscy są zadowoleni.
Kampania zbiega się z wprowadzeniem nowej identyfikacji wizualnej banku, nad którą agencja pracowała wspólnie z departamentem marketingu banku od kilku miesięcy.
Spot emitowany będzie w głównych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN i Polsat). Reklamy pojawią się w tygodnikach opinii, ogólnopolskich radiach, w Internecie, na outdoorze, a także w placówkach bankowych. Kampania startuje z początkiem października.
Spot przygotował dom produkcyjny FilmProdukcja. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.
/Men at Work