Nowe oblicze kampanii „Kobieta w świecie finansów”

Strona kampanii edukacyjnej  prowadzonej przez Bank BPH ma nowe oblicze. Zmieniony został jej układ, a także znaczenie poszerzono zawartość merytoryczną.

Wśród nowości pojawiły się trzy blogi: kampanii, ekspercki i blog kobiety przedsiębiorczej, umożliwiające wzajemną wymianę doświadczeń, poszukiwanie inspiracji i motywacji.

Blog kampanii stanowi źródło informacji o działaniach podejmowanych w ramach kampanii „Kobieta w świecie finansów”. Podzielony został na kilka kategorii: praktyczne wskazówki, motywacja, konkursy, warsztaty, kolory przedsiębiorczości, co znacznie ułatwia odnalezienie interesującego internautę zagadnienia.

Blog ekspercki prowadzony przez dr Ewę Lisowską ze Szkoły Głównej Handlowej, która od kilkunastu lat śledzi i bada zjawisko przedsiębiorczości kobiet w Polsce, w którym dzieli się ona swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi tych kwestii.

Blog kobiety przedsiębiorczej to miejsce, gdzie Patrycja Załug – trenerka, pasjonatka rozwoju osobistego, od niedawna prowadząca własną firmę – inspiruje czytelników do realizacji marzeń i odkrywania pełni swojego potencjału.

Każdy użytkownik portalu może również zostać fanem kampanii na Facebooku i w ten sposób śledzić nowości pojawiające się na stronie, na bieżąco otrzymywać informację o działaniach podejmowanych w ramach kampanii, w tym o szkoleniach stacjonarnych czy konkursach.

Dzięki wzbogaceniu strony www.finansekobiet.org.pl o interaktywne narzędzia jej użytkownicy mają możliwość współtworzenia internetowego centrum wiedzy o finansach. Za pomocą dostępnego na stronie formularza mogą sugerować czego jeszcze chcieliby dowiedzieć się z zakresu finansów i przedsiębiorczości. Nowa strona jest przejrzysta, ma czytelny układ, zapewnia łatwy i bezpłatny dostęp do praktycznych narzędzi i merytorycznych treści. Posiada prostą nawigację ułatwiającą poruszanie się po stronie.

„Uszyta na miarę” strona  internetowa będzie nieustannie rozwijana i wzbogacana, po to, aby fachową wiedzę o finansach, niezbędną do podejmowania racjonalnych decyzji finansowych, przekazywać w prosty i zrozumiały sposób.

Dotychczas stronę www.finansekobiet.org.pl odwiedziło ponad 80 000 internautów.  

Źródło: Bank BPH