Nowe oblicze komunikacji Grupy ERGO Hestia

Aby jeszcze lepiej zaspokoić oczekiwania klientów i efektywniej czerpać z doświadczeń prawie trzech tysięcy pracowników Grupa ERGO Hestia rozpoczyna zmiany w polityce informacyjnej. Zespołem odpowiedzialnym za upowszechnienie nowej strategii pokieruje Mikołaj Kunica, który z początkiem października objął stanowisko dyrektora Biura Komunikacji.

– Jako innowacyjna firma ubezpieczeniowa jesteśmy liderem jakości na polskim rynku – mówi Małgorzata Makulska, wiceprezes zarządu Grupy ERGO Hestia. Stworzona przez nas oferta usług i produktów daje klientom poczucie najwyższego standardu ochrony oraz dostęp do najlepszych i konkurencyjnych rozwiązań. By właściwie wykorzystać zbudowany przez lata potencjał chcemy być bliżej tych, którzy już nam zaufali oraz szerzej otworzyć drzwi, zapraszając do współpracy nowych klientów i partnerów biznesowych. Zamierzamy osiągnąć ten cel między innymi poprzez wzmocnienie naszej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy – dodaje Małgorzata Makulska.

Mikołaj Kunica, jest związany z mediami od początku procesu polskiej transformacji ustrojowej. W ponad dwudziestoletniej karierze zawodowej był dziennikarzem Faktów TVN oraz sprawozdawcą sejmowym Wiadomości TVP. Kierował zespołami oraz realizacją projektów biznesowych, miedzy innymi jako twórca i autor programów w TVN CNBC Biznes.

Za kontakty z mediami nadal będzie odpowiadał rzecznik prasowy Grupy ERGO Hestia Arkadiusz Bruliński.

ERGO Hestia