Z dniem 1 maja 2024 roku do grona Członków Zarządu CUK Ubezpieczenia powołano dwie nowe osoby: Małgorzatę Harasimiuk-Grodzką oraz Marcina Dylińskiego. Nowi Członkowie Zarządu zostali wybrani ze względu na ich bogate doświadczenie oraz wysokie umiejętności liderskie, które są kluczowe w aspekcie wyznaczania i realizacji strategii rozwoju CUK w kolejnych latach.
Małgorzata Harasimiuk-Grodzka, obejmując stanowisko Członkini Zarządu ds. Sprzedaży i Rozwoju Sieci będzie odpowiadać za realizację strategii sprzedaży w sieciach partnerskich oraz sieci własnej, jak również za rozwój sieci dystrybucji oraz optymalizację procesów sprzedażowych. Małgorzata, z branżą ubezpieczeniowa związana od ponad 20 lat. Karierę zaczynała w ubezpieczeniach na życie w Nationale Nederlanden w ramach Programu Rozwoju Kadr Managerskich, gdzie doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Odpowiadała między innymi za zarządzanie oddziałami sprzedaży, ubezpieczenia grupowe, czy rozwój sprzedaży. W latach 2012 – 2017 dołączyła do Grupy Ergo Hestia, gdzie była odpowiedzialna za obszar rozwoju sprzedaży oraz za sprzedaż Direct, wprowadzając na polski rynek markę MTU24. Od 2018 do 2024 pełniła rolę dyrektora sprzedaży sieci agencyjnej w Allianz, odpowiadając zarówno za Sieć Wyłączną jak i współpracę z Siecią Multiagencyjną. W roku 2023 otrzymała nagrodę PIU “Zasłużona dla Ubezpieczeń”. Od lutego 2024 roku w CUK Ubezpieczenia pełni funkcję Dyrektora Departamentu Rozwoju Sprzedaży i Analiz.
Marcin Dyliński, jako Członek Zarządu ds. Marketingu i e-Commerce, będzie odpowiedzialny za marketing, markę, omnichannel oraz kanały direct i contact center. Marcin, karierę zawodową rozpoczynał u dystrybutora marki Casio, następnie przez 11 lat budował struktury sprzedaży w Orange Polska, gdzie zajmował się: budowaniem struktury dystrybucji prepaid, alternatywnymi kanałami sprzedaży w zakresie usług agencyjnych, kanałami bankowości elektronicznej, a następnie business development oraz kanałem direct online oraz call center. Następnie 3 lata pracował na rynku wydawniczym, zajmując się marketingiem, systemami sprzedaży i dystrybucji contentu online na stanowisku: Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Digital w spółce PZWL, Członek Zarządu w spółce ePWN, a także pełnomocnik Zarządu odpowiedzialny za digital i sprzedaż w Grupie PWN. Marcin ukończył MBA na Francuskim Instytucie Zarządzania i obecnie jest tam wykładowcą, a także ukończył Akademię Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej. Od kwietnia 2021 roku w CUK Ubezpieczenia pełni funkcję Dyrektora Departamentu Marketingu i E-Commerce.
Źródło: CUK Ubezpieczenia.