Nowe pakiety lokat z funduszami inwestycyjnymi w Deutsche Bank Polska

Deutsche Bank oferuje dwa pakiety Dynamiczny i Pracujący, w skład których wchodzą atrakcyjnie oprocentowane, trzymiesięczne lokaty oraz fundusze inwestycyjne. 

W zależności od pakietu, część środków jest zdeponowana na lokacie
o oprocentowaniu 4% lub 8% w skali roku przez pierwsze trzy miesiące. Pozostała kwota przeznaczana jest na nabycie wybranych przez Klienta jednostek funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez Skarbiec TFI i TFI PZU.

Nowa oferta Deutsche Bank przeznaczona jest dla osób, które szukają rozwiązań oszczędnościowych o atrakcyjnym oprocentowaniu, a jednocześnie myślą o inwestowaniu wolnych środków w dłuższym terminie. W jej ramach Deutsche Bank oferuje dwa pakiety do wyboru:

W ramach oferty Klient może nabywać bez opłaty wstępnej jednostki 27 funduszy dostępnych w ofercie Deutsche Bank. Wśród nich do wyboru są m.in. cztery subfundusze Skarbiec – JP Morgan Asset Management Funds Polska SFIO dające unikalne, globalne rozwiązania inwestycyjne.

– Z badań Deutsche Bank wynika, że główną motywacją Polaków do inwestowania
w fundusze jest chęć uzyskania zysku wyższego niż na lokacie. Nasza oferta, która łączy
w sobie zalety atrakcyjnie oprocentowanej lokaty z funduszami, z jednej strony pomaga dywersyfikować oszczędności, z drugiej stanowi impuls do aktywnego inwestowania środków w dłuższym terminie. Jest to istotne, gdy oczekujemy potencjalnie wyższych zwrotów niż tylko w przypadku depozytów. Atrakcyjne oprocentowanie lokaty w pakietach stanowi zachętę do wypróbowania możliwości, jakie dają fundusze, które powinny stanowić składową długoterminowych portfeli inwestycyjnych – mówi Monika Szlosek, Dyrektor Produktów Detalicznych i Inwestycyjnych Deutsche Bank.

Minimalna kwota wpłaty w przypadku jednego pakietu wynosi 1 tys. zł, przy zachowaniu odpowiednich proporcji pomiędzy lokatą a funduszami. Bank nie określa maksymalnej kwoty wpłaty. Klient może skorzystać z więcej niż jednego pakietu. Oferta jest przeznaczona zarówno dla dotychczasowych, jak i dla nowych Klientów Deutsche Bank, którzy wpłacą nowe środki w okresie promocji, trwającej do 30 listopada br.

Z oferty można skorzystać we wszystkich Oddziałach Deutsche Bank.

Promocji będzie towarzyszyć kampania marketingowa, która zaczyna się w poniedziałek,
22 września. Kampania obejmie zarówno portale ogólnoinformacyjne, jak i o tematyce finansowej. Kreację przygotowała agencja HyperCrew, a media zakupił dom mediowy Sales & More.