Nowe pakiety telefoniczne w VECTRZE

VECTRA przygotowała dla swoich klientów trzy nowe pakiety:

– Tani Abonament – przeznaczony dla osób, którym zależy na niskiej cenie abonamentu, a telefon stacjonarny wykorzystują głównie do odbierania połączeń przychodzących.

– Rozmowy w dobrej cenie – w ramach abonamentu klienci otrzymują pakiet od 35 do 180 darmowych minut, które mogą wykorzystać codziennie, przez całą dobę na wszystkie rozmowy lokalne i strefowe. Większość usług dodatkowych w ramach pakietu jest bezpłatna.

– Rozmowy za darmo – to oferta dla tych, którzy lubią dużo rozmawiać. Obejmuje bezpłatne połączenia wieczorami i w weekendy, nie tylko w przypadku rozmów lokalnych, ale także strefowych i międzystrefowych. Pakiet zawiera również większość dodatkowych usług w cenie.

„Usługa VECTRATEL jest już dostępna w 29 miastach Polski. Wprowadzenie do naszej oferty trzech planów taryfowych było reakcją na zróżnicowane oczekiwania i preferencje naszych klientów. Nowe plany VECTRATEL różnią się zarówno poziomem opłat, jak i liczbą darmowych minut w ramach abonamentu” – mówi Urszula Chincz, Dyrektor Departamentu Marketingu VECTRA SA.

Abonenci korzystający z każdego z planów mają do dyspozycji szereg usług dodatkowych, m.in. możliwość bezpłatnych rozmów w ramach sieci VECTRA, bezpłatną funkcję identyfikacji numeru, przekierowywania połączeń, opcję połączenia oczekującego, możliwość wyboru, zmiany oraz przeniesienia numeru. Większość usług dodatkowych jest bezpłatna. W ramach promocji każdy abonent otrzymuje atrakcyjny model aparatu telefonicznego w cenie 1 zł brutto oraz możliwość przetestowania usługi w czasie 2 próbnych miesięcy.

Zamówienie usługi VECTRATEL można zrealizować za pośrednictwem Biur Obsługi Klienta, przedstawicieli handlowych, w punktach partnerskich oraz za pomocą formularza znajdującego na stronie www.