27 listopada 2008 roku w hotelu Hyatt w Warszawie odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń w Polsce dotyczące komunikacji i Public Relations. Eksperci z kraju i z zagranicy będą dyskutować o wpływie działań PR na realizację strategii firmy i osiąganie celów biznesowych. O światowych trendach w komunikacji oraz o kluczowych zasadach budowania długoterminowej strategii przedsiębiorstwa opowie Al Golin – jedna ze 100 najbardziej wpływowych osób na świecie w branży PR w XX wieku (wg magazynu PR Week), prezes GolinHarris. O hoaxingu, czyli świadomym wprowadzaniu opinii publicznej w błąd przez media opowie Philippe Dutilleul, przedstawiciel belgijskiej telewizji RTBF, współautor materiału o rozpadzie kraju wyemitowanego przez stację. Uczestnicy kongresu dowiedzą się również jak budować wizerunek firmy jako dobrego pracodawcy na konkurencyjnym rynku pracy. Na przykładach polskich przedsiębiorców omówione zostaną także różne modele przywództwa w organizacjach. Zaprezentowane zostaną przykłady najbardziej efektywnych kampanii PR, które miały kluczowe znaczenie dla firm z punktu widzenia osiągania celu biznesowego. Temat podejmowania i komunikowania trudnych decyzji zostanie przeanalizowany w kontekście biznesowym i etycznym.
Podczas kongresu zostaną omówione wyniki badania „Komunikacja i Public Relations według CEO” przeprowadzonego przez Związek Firm Public Relations i Harvard Business Review Polska. Dzięki nim będzie można uzyskać odpowiedź na pytania o znaczenie i funkcję jaką odgrywa PR w firmie według polskiej kadry zarządzającej oraz jaka jest znajomość i jak wygląda w praktyce wykorzystanie narzędzi Public Relations.
Kongres zakończy uroczysta gala wręczenia „Złotych Spinaczy” – najbardziej prestiżowych nagród branży PR w Polsce. W tym roku padł absolutny rekord konkursu, do rywalizacji zgłoszono aż 103 projekty. Będzie to okazja do poznania najciekawszych kampanii PR i ich autorów oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
Kongres PR FORUM jest przeznaczony dla czołowych managerów, prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw działających w Polsce, czyli osób odgrywających kluczową rolę w podejmowaniu decyzji dotyczących strategii firmy. To także okazja do spotkania i wymiany doświadczeń dla dyrektorów marketingu, komunikacji i PR oraz dla osób działających w branży komunikacji marketingowej.
Więcej informacji o kongresie, pełen program oraz lista prelegentów są dostępne na stronie www.prforum.pl.