Nowe projekty SAZ wspólnie z Acxiom Polska

Grupa SAZ stanowi jeden z największych podmiotów zajmujących się całościową realizacją kampanii DM w wielu obszarach. Świadczy usługi min. w zakresie doradztwa, kreacji, nadzoru nad produkcją, pakowaniem i wysyłką materiałów BTL, jak również dostarczaniem baz adresowych dla celów komunikacji bezpośredniej.

W Polsce SAZ działa od 2003 roku i realizuje duże projekty dla firm z wielu branż min. organizacji non-profit.

„Z Acxiom Polska mieliśmy już okazję współpracować wielokrotnie – mówi Piotr Cejnóg, Prokurent firmy SAZ Dialog Agentur Warszawa. – Zarówno my, jak i nasi klienci, jesteśmy zadowoleni z osiągniętych wyników, dlatego też zamierzamy tę współpracę kontynuować i zacieśniać. Przy projekcie realizowanym ostatnio dla organizacji Dr Clown, obejmującym swoim zasięgiem kilkaset tysięcy osób, nie tylko przygotowanie bazy okazało się kluczowe, ale także serwis i zaplecze analityczne.”

Obie firmy miały okazję do współpracy w ostatnich miesiącach, przy kampanii dla fundacji Dr Clown. Celem akcji było poszerzenie grona darczyńców organizacji i pozyskanie środków finansowych na regularne wizyty kolorowych zespołów Fundacji w szpitalach i placówkach specjalnych. Zadaniem Acxiom Polska było odpowiednie przygotowanie grup docelowych i wyselekcjonowanie osób skłonnych do wsparcia działalności organizacji. Posiłkując się modelami scoringowymi oraz tradycyjnymi metodami selekcji, wybrano kilkaset tysięcy osób, które ze względu na swoje zainteresowania czy dotychczasowe uczestnictwo w akcjach charytatywnych, cechują się najwyższym prawdopodobieństwem pozytywnej odpowiedzi na prośbę Fundacji.

Wysyłka materiałów informacyjnych do wyselekcjonowanej bazy odbyła się w trzech etapach (2 grupy po 150 tys. adresów oraz kolejna wysyłka do 250 tys. osób) i objęła swoim zasięgiem obszar całej Polski. W wyniku akcji grono darczyńców Fundacji wyraźnie się powiększyło.