„Do maja agenci PKO BP musieli podjąć decyzje o podpisaniu aneksu do umowy i dalszej współpracy. – Nowe umowy podpisało 1547 agentów prowadzących 1967 agencji. Zaledwie 100 umów agencyjnych zostało rozwiązanych, co oznacza zmniejszenie się sieci o 142 agencje – mówi Elżbieta Anders z PKO BP” donosi „Rz”.
„– Tak naprawdę nie mieliśmy wyjścia, poza tym doszło do absurdalnej sytuacji, w której bank zastrzega sobie w aneksach prawo do jednostronnej zmiany warunków w trakcie trwania umowy – mówi jeden z przedsiębiorców prowadzących punkt agencyjny PKO BP” informuje „Rzeczpospolita”.
Jednym z najważniejszych aspektów funkcjonowania banków jest sprzedaż. Ogromne znaczenie przy tym ma oczywiście obsługa klienta oraz sposób zachęcenia do skorzystania z danego produktu. Niektórzy pracownicy banków wciąż jednak w nieodpowiedni sposób przekazują klientom informacje – są one błędne lub niedokładne.
Więcej w artykule Moniki Krześniak „Porządki w agencjach PKO BP” w „Rzeczpospolitej”.