Nowe usługi w ramach bankowości elektronicznej PKO Inteligo

Ubezpieczenia w PKO Inteligo

Korzystając z internetowego dostępu PKO Inteligo można wykupić ubezpieczenie: domu, mieszkania (także ich wyposażenia), turystyczne „Wojażer”; od następstw nieszczęśliwych wypadków, „Bezpieczny Rowerzysta”, od odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym i komunikacyjne OC.

Zakup ubezpieczenia jest prosty i nie wymaga spotkania z agentem ubezpieczeniowym. Proces zawarcia polisy inicjuje się na stronie www poprzez kliknięcie odpowiedniej zakładki. Dalsze czynności polegają na wyborze rodzaju ubezpieczenia, wypełnieniu wniosku i kalkulacji wysokości składki oraz wykonaniu przelewu składki na konto ubezpieczyciela. Ubezpieczający otrzymuje numer polisy, który jest w przyszłości podstawą do likwidacji szkody.

Dotychczas z takiej możliwości mogli korzystać klienci posiadający wirtualne konto Inteligo. Usługa ta cieszą się dużym powodzeniem. Posiadacze konta Inteligo do tej pory wykupili ponad 17 tysięcy polis.

OFE Bankowy w PKO Inteligo

Posiadacze OFE Bankowy za pośrednictwem serwisu www.pkointeligo.pl mogą sprawdzić: wartość zgromadzonego kapitału, liczbę jednostek rozrachunkowych w Bankowym OFE oraz regularność przekazywania składek emerytalnych przez pracodawcę oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Aby aktywować dostęp do rachunku funduszu emerytalnego, wystarczy, po zalogowaniu się na www.pkointeligo.pl, podać numer rachunku Bankowego OFE (można go znaleźć na wyciągach z wykazem składek w funduszu). Numer ten podaje się tylko raz, podczas aktywacji dostępu do Bankowego OFE.

„Płacę z PKO Inteligo” – bezpieczne zakupy w sieci

Dzięki usłudze „Płacę z PKO Inteligo” posiadacze tradycyjnych rachunków korzystający z bankowości elektronicznej PKO Inteligo mogą bezpiecznie i szybko dokonywać zakupów w Internecie bez konieczności podawania numeru karty płatniczej. „Płacę z PKO Inteligo” polega na pełnej integracji transakcji zakupu w sklepie internetowym z bankową transakcją finansową. Usługa pozwala na wygodne i bezpieczne zakupy w Internecie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Ponadto, wszystkie szczegóły przelewu są wypełniane automatycznie – w ten sposób klient nie musi sprawdzać numerów rachunków ani danych adresowych. Pieniądze za zakupiony produkt w sklepie internetowym są przelewane bezpośrednio z rachunku klienta.

Klienci konta Inteligo aktywnie korzystają z tej usługi. W tym roku za pośrednictwem „Płacę z Inteligo” dokonali już operacji na kwotę powyżej 16 mln zł.

Zakres i schemat działania nowych usług zostały zbudowane w oparciu o technologię i rozwiązania zastosowane w zintegrowanej wielokanałowej platformie Inteligo. Użycie sprawdzonych i funkcjonujących systemów pozwoliło na maksymalne wykorzystanie dostępnych w banku zasobów.

Do chwili obecnej łącznie z bankowości elektronicznej PKO Inteligo korzysta ponad 1,6 mln klientów (wirtualne konto Inteligo posiada ponad 490 tys. klientów), co zapewnia bankowi pozycję lidera na rynku bankowości elektronicznej w Polsce.

Z dostępu do tradycyjnych rachunków za pośrednictwem Internetu i telefonu w ramach bankowości elektronicznej PKO Inteligo korzysta już ponad 1,1 mln klientów. Oznacza to, że usługą tą objęto już 16,7 proc. posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych i aż 40 proc. posiadaczy rachunków Partner z sektora MSP.