Agencja Adv.pl przygotowała oryginalny oraz zupełnie nowy jakościowo projekt graficzny serwisu marki WINIARY. Stanowi on interesujące połączenie estetyki z wygodniejszym dotarciem do poszukiwanych informacji, dzięki czemu idealnie oddaje potrzeby kobiecej części społeczności internetowej.
Tak jak dotychczas, istotę oraz merytoryczną siłę serwisu stanowią przepisy i porady kulinarne, lecz w zupełnie nowym wydaniu wzbogaconym o praktyczną wiedzę kucharską i lekarską. Nowością są artykuły przygotowane przez ekspertów z tych dziedzin. Lekarz rodzinny udziela porad w sprawach dotyczących zdrowego i aktywnego trybu życia, ale również w zakresie prewencji zdrowotnej (np. jak bronić się przed grypą w okresie jesiennym). Szef Kuchni natomiast dzieli się swoimi przepisami, praktycznymi poradami. Dodatkowo istnieje możliwość bezpośredniego zapytania eksperta, jak również uzyskania odpowiedzi w nurtującej nas kwestii. Wszystkie porady i odpowiedzi ekspertów znajdują się na forum żywieniowym zamieszczonym w serwisie.
Kolejną istotną zmianą jest forma prezentacji produktów. Każdy produkt z oferty WINIARY ma swoją osobną odsłonę, w której, oprócz zdjęcia, użytkownik może zapoznać się z wartościami odżywczymi oraz energetycznymi produktu. Ponadto, w postaci graficznej przedstawiony jest sposób ich przygotowania. Z produktem można zatem zapoznać się tak dokładnie, jakbyśmy niemal trzymali go w ręku. Każda prezentacja zawiera również listę przepisów powiązanych z danym produktem oraz odwrotnie – szukając przepisu znajdziemy listę składników, wśród których znajduje się link do prezentacji. Dla niezdecydowanych utrzymano funkcję doradczą, którą spełnia „Sufler kulinarny” – narzędzie, które po podaniu składników, z jakich powinno składać się danie, wskazuje Internaucie gotowy przepis.
Wszelkie zmiany w serwisie – nowe przepisy, praktyczne porady kulinarne, czy informacje o promocjach i konkursach, bezpośrednio na pulpit komputera serwuje Agnieszka. Jest to wirtualna przyjaciółka z ekranu, będąca aplikacją Brand Mate, stanowiącą autorskie rozwiązanie Adv.pl.
Wkrótce z okazji zbliżających się Mikołajek oraz Świąt Bożego Narodzenia serwis zostanie wzbogacony o wiele elektronicznych gadżetów m.in. okazjonalne kartki, wygaszacze, tapety.
„Kolejne zwycięstwo projektu Adv.pl oraz realizacja serwisu Winiary.pl stanowily dla nas nowe wyzwanie. Cieszymy sie, ze powtórnie doceniono oryginalność pomysłów oraz skuteczność naszych rozwiązań.” – mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający Adv.pl. „Organizacja i przygotowanie nowej wersji serwisu świadczy również o zaufaniu, jakim obdarza nas Nestle Polska” – dodaje.