Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu od marca na ulice polskich miast ponownie wyruszyły rowery miejskie z brandingiem Citi Handlowy. Dla fanów jednośladów w Warszawie dostępna jest też nowa wersja bankowo-rowerowej aplikacji Citi Handlowy Bikes, a w niej nowe funkcje, w tym możliwość sprawdzenia jak jazda na rowerze przyczyniła się do zachowania lepszej jakości powietrza w mieście.
– Chcemy zachęcić warszawiaków do tego, by przesiąść się z samochodów na Citi Handlowy Bikes, dlatego w tym roku uzupełniliśmy naszą aplikację Citi Handlowy Bikes m.in. o możliwość sprawdzenia zaoszczędzonego podczas jazdy na rowerze CO2, który zostałby wyemitowany w przypadku pokonania analogicznej trasy samochodem. Wynik można udostępnić na Facebooku. Chcielibyśmy, by chwalenie się takimi dokonaniami w mediach społecznościowych stało się modne! – mówi Miguel Mendes, dyrektor Departamentu Zarządzania Doświadczeniami Klientów. Zachęcamy do aktywności w życiu – nie tylko w obszarze finansów. Mamy nadzieję, że zniżki i specjalne oferty jakie przygotowujemy dla rowerzystów oraz szereg rozwiązań grywalizacyjnych będą dobrą formą zachęty do Citi Handlowy Bikes.
Tegoroczna odsłona aplikacji Citi Handlowy Bikes zawiera takie nowości jak:
- Wyszukiwarka i mapa stacji z graficznie widocznym poziomem dostępności rowerów, która pozwala na szybkie znalezienie dostępnych dwóch kółek i błyskawiczne wypożyczenie roweru za pomocą kodu QR
- System automatycznego powiadomienia – poza potwierdzeniem prawidłowego wypożyczenia i zwrotu roweru – 5 minut przed upłynięciem darmowych 20 minut poinformuje, że bezpłatny czas jazdy dobiega końca
- Mechanizm monitorowania i precyzyjnego zapisywania trasy przez GPS– aplikacja zapamięta nie tylko pokonany dystans, ale także koszt przejazdu i spalone kalorie.
- Możliwość zaplanowania treningu po wybranej trasie w wybranym dniu
- Podsumowanie trasy przejazdu i dokonań rowerzysty – np. ilości spalonych kalorii lub zaoszczędzonego CO2, który standardowo zostałby spalony w przypadku pokonania analogicznej trasy samochodem
- Połączenie z mediami społecznościowymi, dzięki któremu możemy nie tylko pochwalić się trasą czy podsumowaniem przejazdu, ale również zaprosić znajomych do wspólnej przejażdżki rowerem.
- Gra miejska – 12 różnorodnych zadań zachęcających do odkrywania nieznanego oblicza Warszawy.
Użytkownicy aplikacji będa mogli skorzystać również z dedykowanych zniżek w Programie Korzyści Citi Specials, dostępnych wyłącznie w aplikacji. Na wiosnę rozpocznie się także konkurs dla korzystających z Citi Handlowy Bikes.
Aplikacja Citi Handlowy Bikes jest dostępna w Warszawie, natomiast rowery miejskie z brandingiem Citi Handlowy wyjadą na ulice 9 polskich miast: Warszawy, Łodzi, Lublina, Wrocławia, Białegostoku, Poznania, Szczecina, Katowic wraz z okręgiem GOP oraz Opola. W zeszłym roku wszystkie rowery Nextbike Polska były wypożyczane ponad 11 milinów razy przez prawie 1,4 miliona użytkowników.
Źródło: Citi Handlowy