Nowi Klienci SARE

– Nawiązanie współpracy z agencją IQ Marketing i jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych – Netsprint jest kolejnym dowodem na to, że system do e-mail marketingu jest cennym narzędziem w pracy firm o różnorodnym profilu działalności. Z SARE korzystają zarówno media elektroniczne jak i firmy z branży farmaceutycznej, finansowej, technologicznej i wielu innych. E-mail marketing daje nowe możliwości każdej firmie, o czym przekonuje się coraz więcej przedsiębiorstw. – powiedział Krzysztof Dębowski, Brand Manager SARE.

IQ Marketing korzystać będzie z SARE w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz w działaniach promocyjnych prowadzonych dla swoich klientów. Agencja uczestniczy w Programie Partnerskim SARE włączając narzędzie do swojej oferty.

– Po raz pierwszy zastosowaliśmy SARE w naszym konkursie kreatywnym „Inspired Quality – Wchłaniamy młode talenty” realizowanym wspólnie z agencja fotograficzną Flash Press Media. Mailing wykonany za pomocą systemu SARE pozwolił na sprawną komunikację z uczestnikami konkursu i szybką informację zwrotną. Dużą zaletą systemu jest możliwość bieżącego raportowania przeprowadzanej kampanii mailingowej. Biorąc pod uwagę szeroki zakres usług oferowanych przez IQ Marketing, widzę wiele obszarów i możliwości efektywnego wykorzystania SARE w naszej działalności – powiedział Łukasz Lewandowski, General Manager IQ Marketing.

Netsprint, jedna z największych wyszukiwarek internetowych w Polsce, korzystać będzie z SARE w zewnętrznych działaniach informacyjnych i promocyjnych. Narzędzie do e-mail marketingu usprawnia wysyłkę informacji prasowych oraz treści reklamowych.

– Potrzebowaliśmy niezawodnego narzędzia do e-mail marketingu, za pomocą którego moglibyśmy informować prasę i naszych Klientów o nowych możliwościach wyszukiwarki NetSprint. SARE dla naszej firmy to również kompleksowy system komunikacji służący do podtrzymania długotrwałych relacji z naszymi użytkownikami, partnerami i reklamodawcami. System ten wykorzystaliśmy już wprowadzając na rynek wyszukiwarkę zasobów korporacyjnych NetSprint Intranet. SARE jest intuicyjne w obsłudze i posiada wiele przydatnych, zaawansowanych opcji, na przykład pozwala mierzyć skuteczność poszczególnych kampanii. To wszystko zadecydowało o naszym wyborze – powiedział Artur Banach, Prezes Zarządu spółki NetSprint.pl.

SARE to pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. Oznaca to, że program nie wymaga instalacji na komputerze użytkownika i można korzystać z niego przez Internet. SARE umożliwia użytkownikowi samodzielne stworzenie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii.

Z systemu SARE korzystają m.in. takie marki jak: Media Markt, Platforma Obywatelska, Siemens, Agros Nova, Jobs.pl, TelePizza, Grupa Hotelowa Orbis, Lukas Bank, Reporter, Hachette Filipacchi Polska, US Pharmacia i Saturn.