Nowi klienci w Instytucie Monitorowania Mediów

Od początku roku do grona klientów Grupy IMM dołączyło kilkudziesięciu nowych klientów, między innymi: Telekomunikacja Polska, PTK Centertel, PTC Era, PKN Orlen, Bank Millennium, Deutsche Bank i Volvo Polska oraz agencje public relations Ciszewski PR i Headlines.

Ostatnie miesiące są najlepszymi w historii Instytutu. Jego sprzedaż w I kwartale br. była o 68% wyższa od sprzedaży w analogicznym okresie roku poprzedniego. Największy wpływ na wzrost przychodów miało pozyskanie nowych klientów oraz przejęcie firmy Horabik i Media.

Instytut Monitorowania Mediów powstał w 1999 roku. Na początku podstawową działalno-ścią firmy było wyszukiwanie informacji z telewizji oraz radia. W 2001 roku zakres monitoringu został poszerzony o prasę oraz Internet. W tym samym czasie powstał dział raportów i analiz, w którym, na podstawie wyników monitoringu, powstają analizy przekazów mediowych, raporty wizerunkowe i porównawcze oraz indywidualne serwisy informacyjne. Na początku czerwca 2003 r. IMM uruchomił internetową platformę informacyjną, dzięki której można śledzić on-line wyniki monitoringu wszystkich mediów. Serwis ten spotkał się z dużym zainteresowaniem odbiorców i jest wykorzystywany szczególnie w przypadkach pojawiania się sytuacji kryzysowych. Obecnie pracownicy Grupy IMM wyszukują informacje z 450 tytułów prasowych, 8 stacji telewizyjnych, wybranych programów z 9 stacji radiowych oraz polskich zasobów Internetu.

Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – międzynarodowej organizacji zrzeszającej najbardziej uznane firmy monitorujące media.