Nowi menedżerowie w Rowland

Ponadto, obsługuje debiuty i spółki giełdowe oraz doradza w zakresie relacji inwestorskich. Obecnie do klientów CFR należą m.in. CEDC, Dominet i Dominet Bank, Impel, Fiege, Sodexho Pass Polska, KAH Społem, Vectra oraz Secus Asset Management i Secus Sp. z o.o. Ponadto, CFR świadczy usługi o charakterze non-profit – dla Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji.

Magdalena Felczak, Paulina Stankiewicz i Anna Załuska zostały awansowane ze stanowiska Account Coordinator.

Magdalena Felczak posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Obecnie jest odpowiedzialna za koordynację działań PR związanych z procesem konsolidacji sieci Społem na zlecenie Krajowej Agencji Handlowej. Wśród obsługiwanych przez nią klientów znajdują się również: Dominet, Dominet Bank, Vectra oraz Pronox S.A. Ponadto, realizuje również projekty związane z obsługą sytuacji kryzysowych. Wcześniej zajmowała się PR w firmach z branży ubezpieczeniowej i informatycznej. Jest absolwentką germanistyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz podyplomowych studiów z zakresu PR na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Paulina Stankiewicz jest związana z Rowland Communications od 2005 roku. Początkowo pracowała w dziale Technologies, gdzie obsługiwała firmy z branży IT, m.in. Microsoft i Cisco Systems Poland. Od ponad roku jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę PR w dziale Corporate&Financial Relations. Obecnie wśród obsługiwanych przez nią Klientów znajdują się Dominet, Dominet Bank, Fiege, Sodexo Pass Polska oraz Vectra. Wcześniej prowadziła m.in. relacje inwestorskie dla spółki LUBAWA SA oraz projekty z zakresu komunikacji kryzysowej. Jest absolwentką socjologii w Collegium Civitas.

Anna Załuska zajmuje się w Rowland działaniami PR na rzecz spółek giełdowych, w tym relacjami inwestorskimi oraz obsługą debiutów firm na GPW, a także działaniami z zakresu PR korporacyjnego. Zaangażowana jest między innymi w prace na rzecz Sodexho Pass, Secus Asset Management, CEDC, Grupy Impel, KAH Społem. Ponadto, realizowała działania PR na rzecz spółek Arcelor oraz OMX. Współpracowała również przy kampanii „Nie daję nie biorę łapówek”. Wcześniej zajmowała się PR i marketingiem w organizacji branżowej z sektora przemysłowego. Pracowała również w dziale PR wydawnictwa G+J. Ukończyła stosunki międzynarodowe w Szkole Głównej Handlowej oraz podyplomowe studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.