5 maja w Atrium Promenada nastąpi otwarcie nowej placówki medycznej CM ENEL-MED.Oddział Promenada będzie ósmą przychodnią w Warszawie i trzecią zlokalizowaną w centrum handlowym. Z kolei 6 maja w centrum nastąpi otwarcie salonu odzieżowego Mint&Mint.
Przychodnia CM ENEL-MED zlokalizowana będzie na 6. piętrze Atrium Promenada, na powierzchni ponad 1500 mkw. W ofercie placówki znajdzie się szeroki zakres usług medycznych dla dzieci i dorosłych w tym: pediatria (dzieci zdrowe, dzieci chore, szczepienia), stomatologia (diagnostyka i stomatologia zachowawcza, chirurgia, leczenie dysfunkcji narządu żucia, protetyka, implantologia i stomatologia estetyczna), diagnostyka (USG, EKG, echo serca, RTG stomatologiczne) oraz rehabilitacja (m.in. fizjoterapia i masaż leczniczy).
„Sześć naszych placówek znajduje się po lewej stronie Wisły, jedna w północnej części prawobrzeża. Wybór Pragi-Południe jako miejsca, w którym powstanie nowy oddział, był zatem oczywisty – Oddział Promenada pozwala dopełnić naszą obecność na mapie Warszawy, a tym samym ułatwić dostęp do usług klientom zamieszkującym tę część stolicy. Zależy nam na zachowaniu wysokich standardów przyjęć pacjentów i dostępności oferowanych usług, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnej przychodni w Warszawie. Zatrudniamy w niej najlepszych lekarzy specjalistów, a wśród nich – co ważne – lekarzy operatorów z obu szpitali ENEL-MED. Nowoczesny punkt pobrań połączony z gabinetami zabiegowymi zapewnia maksymalną intymność i szybkość obsługi, które pacjenci wymieniają w badaniach satysfakcji jako najważniejsze atuty naszego Centrum” – mówi Adam Rozwadowski, Prezes Zarządu CM ENEL-MED.
Oddział Promenada czynny będzie od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-21:00 oraz w sobotę w godz. 8:00-15:00.
Natomiast 6 maja w Atrium Promenada nastąpi otwarcie sklepu z casualową modą damską i męską Mint&Mint. Mint&Mint to marka ubrań skierowana do osób ceniących sobie komfort i styl. To wariacje nt. bluz i koszulek, czyli ubrań z kategorii sport i relaks. W kolekcji dostępne są również elementy biżuterii, która znakomicie uzupełni strój. Nowy salon zajmie prawie 40 mkw. powierzchni i zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze Atrium Promenada.
Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: delikatesy spożywcze Alma, wielkopowierzchniowy salon sportowy Go Sport i 13-salowe kino Cinema City. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, KappAhl, Reserved, River Island, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super Pharm, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Tommy Hilfiger, Timberland, Smyk, Simple, Pandora, Mokobelle, Mothercare, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, iSpot, Empik, Elie Tahari, Camaieu, Boardriders, Almi Décor. Dla klientów Atrium Promenada przeznaczono 1,7 tys. miejsc parkingowych.
/Atrium European Real Estate Limited // +madamczyk@inoutpr.pl+); // ]]>madamczyk@inoutpr.pl (kmitula at inoutpr dot pl)