Nowi pracownicy Call Center Poland S.A.

Call Center Poland postanowiła zbudować nowe działy specjalizujące się w dedykowanych usługach i/lub branżach, które pozwolą w bardziej efektywny sposób wykorzystać know-how lidera branży call center. Każdy dział, począwszy od konsultantów telefonicznych, aż do poziomu średniej i wyższej kadry managerskiej, składa się z pracowników posiadających doświadczenie i wiedzę specyficzną dla danej branży (np. farmaceutycznej, telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, bankowej, czy rynku badań telefonicznych).

W związku z dynamicznym rozwojem usług PharmaSolution, dział ten powiększył się o dwóch nowych pracowników. Joanna Papużyńska będzie odpowiadać za rozwój usług dla rynku farmaceutycznego i medycznego w CCP. Przez ostatnie lata zajmowała się w Webtelu projektami związanymi z wdrażaniem i obsługą programów lojalnościowych w sektorze B2B, zwłaszcza dla rynku farmaceutycznego. Joanna będzie również wspomagać swoim doświadczeniem inne działy w obszarze programów CRM, motywacyjnych, lojalnościowych i.in. Anna Stryjewska, Account Executive, przejmie część obowiązków związanych z obsługą programów dla firm farmaceutycznych. Ania z wykształcenia jest inżynierem zarządzania i marketingu oraz magistrem ekonomiki oświaty.

Do działu Researcher specjalizującego siew badaniach CATI dołączyła jako Account Manager Martyna Gawarecka. Dotychczas Martyna pracowała w Dziale Obsługi Klientów Call Center Poland i obsługiwała projekty z branż FMCG i ubezpieczeniowych.

Dział Multilingual Call Center powiększył się również o dwie nowe osoby. Od 1 stycznia Teresa Staniszewska –dotychczas Account Manager w Dziale Sprzedaży zajmie się pozyskiwaniem klientów z rynków angielskojęzycznych i wesprze dział marketingu w działaniach promocyjnych na obcych rynkach. Damian Dudek – Account Manager -jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach i skończył także studia podyplomowe z zakresu „Międzynarodowej Współpracy i Integracji Europejskiej . Damian jest również laureatem wielu międzynarodowych konkursów.