Nowoczesny bank – on line twarzą w twarz z klientem

Nie tylko dojeżdżają, ale także są dostępni on line – twarzą w twarz. ING Bank Śląski na swojej stronie internetowej www.ingbank.pl udostępnił klientom „video-rozmowę” – nowy kanał komunikacji umożliwiający m.in. połączenie video z konsultantem Contact Centre.

ING Bank Śląski jako pierwszy w Polsce w pilotażowym projekcie wykorzystał MyBOX innowacyjne rozwiązanie – bezpieczne połączenie video i audio z pracownikami banku.

Aby rozmawiać  twarzą w twarz nie musimy udawać się do oddziału. By nawiązać połączenie video wystarczy zwykły komputer z dostępem do internetu, dowolna przeglądarka, mikrofon i kamera. Nie jest potrzebna instalacja jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania, jednocześnie zachowane są wysokie standardy bezpieczeństwa.

Wystarczy wejść na stronę internetową, nawiązać połączenie i rozmawiać z konsultantami banku. To rozwiązanie proste i bezpieczne dla klientów – powiedział Ireneusz Bloch, prezes  iFusion z Grupy One-2-One.

Platforma MyBOX Contact Center przygotowana przez spółkę iFusion, należącą do giełdowej Grupy One-2-One jest rozwiązaniem przeglądarkowym, tzn. nie dyskryminuje systemów operacyjnych niezależnie od ich wersji. System pozwala prowadzić obsługę klienta wszystkimi kanałami komunikacji dostępnymi przez internet zintegrowanymi w jednym punkcie. Dostępna jest komunikacja audio, video, prezentacja materiałów statycznych oraz multimedialnych.

MyBOX Contact Center nie potrzebuje instalacji, dlatego kontakt z bankiem możliwy jest za pomocą dowolnego komputera. System działa zarówno w Explorerze, Firefoxie, Operze czy Safari.

Technologia Adobe®, na której oparta jest platforma iFusion, oferuje użytkownikom dostęp do bogatych interaktywnych treści multimedialnych oraz daje możliwość udostępniania aplikacji interaktywnych, ochrony treści oraz możliwość transmisji strumieniowej treści na żywo i na życzenie w postaci plików video.

Tak wygląda to w praktyce – rozmowy video z infolinią ING Banku  www.youtube.com/watch

Źródło: One-2-One