Mondial Assistance w ramach współpracy z serwisem Homplex Inspirator przygotował pakiet usług pomocowych – Home Assistance Homplex. Tym samym jako pierwsza firma w Polsce oferuje pakiet assistance w formie odrębnego produktu, który można kupić za pośrednictwem internetu.
W ramach pakietu klienci mogą korzystać z szerokiego zakresu usług assistance w przypadku nagłych awarii w domu.
Oferowany przez serwis internetowy pakiet assistance obejmuje pomoc „złotej rączki” – hydraulika, elektryka, dekarza oraz ślusarza. W przypadku niespodziewanej awarii posiadacze pakietów zyskują także dostęp do takich usług jak interwencja specjalisty RTV/AGD i technika PC. Zakres ubezpieczenia obejmuje również zabezpieczenie mienia zagrożonego naskutek nieszczęścliwego wypadku. Co więcej, w takich sytuacjach osoby posiadające dostęp do usług Home Assistance Homplex mogą liczyć na transport i pokrycie kosztów przechowywania ocalałego mienia, przewiezienie do hotelu oraz pokrycie kosztów zakwaterowania. W pakiecie mieszczą się też takie elementy jak udzielenie informacji o usługodawcach, dostęp do infolinii remontowo-budowlanej i infolinii IT oraz serwis Concierge – Osobisty Asystent.
– Pakiet Home Assistance Homplex jest pierwszym w Polsce produktem na rynku assistance, który można kupić w formie odrębnej usługi. Dotychczas pakiety pomocowe stanowiły dodatek do innych produktów i usług. Teraz zakup samodzielnego pakietu assistance możliwy jest za jednym kliknięciem myszki. Współpraca z firmą to także kolejny przejaw zainteresowania nową ofertą Mondial Assistance, sprofilowaną pod kątem branży meblarskiej i wnętrzarskiej – mówi Maciej Stankiewicz z Mondial Assistance.
Za realizację wszystkich świadczeń odpowiada Mondial Assistance. W przypadku wystąpienia problemu wystarczy skontaktować się z Centrum Operacyjnym firmy.
Źródło: Mondial Assistance