Nowość w iPKO – bezpośrednie połączenie z Portalem Klienta PKO Leasing

PKO Bank Polski udostępnił nową funkcję w ramach serwisu iPKO. Klienci firmowi, którzy korzystają z oferty PKO Leasing będą mogli przejść do Portalu Klienta PKO Leasing, bez konieczności ponownego logowania

Źródło: PKO BP

Nowa funkcja jest dostępna dla właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych lub wspólników w spółkach cywilnych. Portal Klienta PKO Leasing to platforma online do zarządzania umowami leasingowymi. Serwis ułatwia obsługę leasingu niezależnie od liczby leasingowanych samochodów czy innych urządzeń. Na swoim koncie w Portalu Klienta można sprawdzić status umów i ważne terminy, wygodnie złożyć wniosek, pobrać e-faktury, mieć dostęp do historii dokumentów i rozliczeń.

Aby przejść bezpośrednio z serwisu iPKO do Portalu Klienta PKO Leasing, najpierw trzeba, w kilku prostych krokach, aktywować tę funkcję. Po zalogowaniu do iPKO należy wybrać Usługi, następnie Moja Firma. Na ekranie będzie widoczna zakładka Leasing. Należy wybrać przycisk Przejdź do usługi, po czym pojawi się ekran, na którym można aktywować dostęp do Portalu Klienta PKO Leasing. Po kliknięciu na przycisk Połącz z Portalem Klienta, zalogowany klient zobaczy ekran, na których należy zaakceptować zgodę na przekazanie do PKO Leasing swoich danych (PESEL i NIP firmy) oraz potwierdzić połączenie narzędziem autoryzacji. Wówczas nastąpi weryfikacja klienta i aktywacja połączenia z PKO Leasing. Przy każdym następnym wejściu do tej funkcji klient będzie mógł przejść z iPKO bezpośrednio do Portalu Klienta PKO Leasing – bez konieczności ponownego logowania. Dostęp można w każdej chwili wyłączyć.

Źródło: PKO BP