Nowość w iPKO – wniosek o pożyczkę dla klientów bez konta w PKO Banku Polskim

fot. PKO BP

Od listopada osoby, które nie mają konta w PKO Banku Polskim, a posiadają dostęp do serwisu internetowego iPKO, mogą wnioskować o pożyczkę gotówkową całkowicie zdalnie, bez potrzeby wizyty w oddziale. Złożenie wniosku zajmuje kilka minut, a po jego akceptacji przez bank wypłata następuje ekspresowym przelewem na rachunek prowadzony w innym banku. Od sierpnia zdalne wnioskowanie możliwe jest także przez aplikację mobilną IKO.

Osoby, które mają dostęp do aplikacji lub serwisu internetowego, a nie posiadają rachunku w PKO Banku Polskim mogą wnioskować całkowicie zdalnie o pożyczkę gotówkową do 6200 zł bez dokumentowania dochodu. Warunkiem jest brak produktów PKO Banku Polskiego, rachunek prowadzony w innym banku oraz wiek powyżej 23 lat. Pieniądze klient otrzyma w dniu akceptacji wniosku przez bank oraz podpisania zdalnie umowy przez klienta.

Jak klient, który nie ma konta w PKO Banku Polskim może złożyć wniosek o pożyczkę gotówkową przez serwis iPKO?

Powinien zalogować się do iPKO, wybrać zakładkę „Oferta”, potem Pożyczki i Kredyty” oraz „Pożyczka dla Klientów bez konta” i zostanie przekierowany na stronę produktu, gdzie może samodzielnie złożyć wniosek. Jeśli ma wątpliwości może skorzystać z opcji połączenia się z doradcą, który pomoże w złożeniu wniosku online.

Od sierpnia zdalne wnioskowanie o pożyczkę możliwe jest także przez aplikację mobilną IKO w ramach „IKO bez konta”. Osoba, która nie ma konta w PKO Banku Polskim, a jest zainteresowana pożyczką powinna jedynie aktywować aplikację w opcji „IKO bez konta” (https://iko.pkobp.pl/funkcje/aplikacja-iko-bez-konta-bankowego/), następnie przejść do zakładki „Oferta” i wybrać przycisk „Pożyczka dla Klientów bez konta” albo też w zakładce „Więcej” wybrać „Pożyczka w IKO”. Pieniądze trafią na wskazane przez pożyczkobiorcę konto w innym banku.

Co z osobami, które nie mają konta w banku oraz dostępu do bankowości elektronicznej?

Również mogą wnioskować o pożyczkę w gotówkową do 6200 zł. Wystarczy wejść na stronę https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/pozyczki/szybka-pozyczka-gotowkowa/ i postępować zgodnie z instrukcją. Klient potwierdza tożsamość robiąc przelew na 1 zł z konta w swoim banku, na które zostaną przekazane środki z pożyczki gotówkowej. Pieniądze klient otrzyma w dniu akceptacji wniosku przez bank oraz podpisania zdalnie umowy.

Osoby niebędące klientami banku mogą także w prosty sposób umówić spotkanie z doradcą w oddziale, wideorozmowę lub rozmowę telefoniczną. Wystarczy wypełnić krótki formularz rejestracyjny, w którym klient wskaże temat rozmowy, wybraną formę i czas spotkania. Formularz można wypełnić na stronie: https://www.pkobp.pl/doradcaonline/. Po wypełnieniu formularza klient otrzymuje potwierdzenie i szczegóły spotkania. Spotkanie można umówić najwcześniej 24 godziny wcześniej, maksymalnie z 14 dniowym wyprzedzeniem.

Klienci PKO Banku Polskiego mogą wnioskować o pożyczkę gotówkową całkowicie zdalnie w aplikacji mobilnej IKO i serwisie transakcyjnym iPKO. Aby złożyć wniosek wystarczy np. przejść do zakładki „Oferta” i wybrać „Pożyczka gotówkowa”, a umowę zaakceptować elektronicznie. Aktualnie umowy z kwotą pożyczki od 12 tys. zł z kodem RATA obniżona zostaje prowizja i oprocentowanie.