Nowość w serwisie MojaAviva. Klienci mogą zgłaszać pobyt i leczenie w szpitalu

Klienci Avivy mogą od teraz zgłosić online pobyt i leczenie szpitalne. Firma udostępniła bowiem nową funkcję w swoim serwisie MojaAviva. Firma przekonuje, że dzięki temu wypłata świadczenia będzie szybsza.

Nowość jest istotna, gdyż roszczenia z umów szpitalnych należą do najczęściej zgłaszanych przez klientów. Klienci mogą ponadto online wnioskować o wypłatę w związku z wypadkiem, a uczestnicy grupówek również o świadczenia z tytułu urodzenia lub adopcji dziecka oraz śmierci bliskich. MojaAviva pozwala też na sprawdzenie statusu zgłoszenia, niezależnie od tego, czy było cyfrowe, telefoniczne, mailowe czy przesyłane pocztą.

Z portalu MojaAviva korzysta już ponad pół miliona klientów. W 2020 r. Aviva jako pierwszy podmiot na rynku udostępniła klientom w pełni zdalną ścieżkę zakupu ubezpieczenia na życie online (ePolisa), uzupełnioną w tym roku o zdalną weryfikację tożsamości z użyciem MojeID.

MojaAviva obejmuje ubezpieczenia na życie i zdrowie, produkty emerytalne (IKE i IKZE), ubezpieczenia majątkowe, a także usługi inwestycyjne (TFI i OFE). W MojejAvivie klienci mogą zarejestrować większość szkód i roszczeń ze swoich polis. Dla najważniejszych, takich jak szkody OC, AC, BLS, NNW, a także dla roszczeń z polis grupowych, klienci mogą otrzymać automatyczną propozycję likwidacji szkody i wypłaty środków na swoje konto.

WB/Aviva