Nowości w aplikacji mobilnej Santander Banku. Szybsze logowanie i wygodniejsze przelewy

Santander Bank Polska udostępnił kolejną aktualizację aplikacji Santander mobile. Nowością jest możliwość szybszego logowania się odciskiem palca, zmiana języka w aplikacji i wygodniejszy proces wykonywania przelewów na numer telefonu.

klss, YAY Foto

Po zainstalowaniu aktualizacji można logować się na konto od razu po jej uruchomieniu. Wystarczy przyłożyć palce do czytnika linii papilarnych. Nie trzeba już klikać przycisku „zaloguj”. To drobnostka, ale w codziennym użytkowaniu aplikacji może okazać się przydatna. W praktyce skraca bowiem proces logowania o jeden krok i dwie sekundy ;-). Podobne rozwiązanie działa już m.in. w aplikacji PKO Banku Polskiego.

Kolejną nowością jest zmiana języka w aplikacji. Można to zrobić wchodząc w ustawienia aplikacji lub w zakładkę „Informacje” przed zalogowaniem. Do wyboru jest język polski i angielski, nie ma natomiast ukraińskiego. Trzecią nowością jest możliwość wygodniejszego zlecania przelewów na numer telefonu Blik. Teraz odbiorcy korzystający z Blika są oznaczeni odpowiednią ikonką na liście kontaktów.

Z aplikacji mobilnej Santander Banku na koniec ubiegłego roku korzystało 972 tys. klientów, co pod tym względem dawało mu czwartą pozycję na rynku. W czwartym kwartale 2018 r. mobilni klienci Santandera wykonali w aplikacji 12,3 mln transakcji finansowych i założyli 23 tys. lokat. Za kilka dni na PRNews.pl opublikuję nowe raporty o bankowości mobilnej w polskich bankach.