Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay

Bank Pekao S.A. wprowadza zmiany w aplikacji PeoPay, dostosowując ją do potrzeb klientów prowadzących działalność gospodarczą. Rozszerzenie opcji personalizacji oraz dodanie elementów, które odróżniają profil firmowy od indywidualnego, to kolejny krok w rozbudowie oferty skierowanej do przedsiębiorców.

Bank Pekao S.A. poszerza paletę usług dostępnych w aplikacji PeoPay, które ułatwiają klientom prowadzenie działalności gospodarczej, koncentrując się na wyróżnieniu opcji dedykowanych klientom firmowym. Wśród nowości znalazły się m.in.:

Wprowadzone rozwiązania ułatwiają bankowanie osobom, które prowadzą firmy. W sposób maksymalnie prosty i intuicyjny kierują klienta do oczekiwanych funkcji, łącznie z przełączaniem profili.

Bierzemy pod uwagę potrzeby naszych klientów, zwłaszcza w zakresie digitalizacji procesów, aby mogli załatwić wszystkie ważne sprawy w aplikacji PeoPay lub serwisie Pekao24. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą koncentrować się na swoim biznesie, a dyspozycje składać w kanałach zdalnych. Wszystkie zmiany, jakie wprowadzamy, mają zbliżać bankowanie do biznesu, ułatwiać prowadzenie firmy oraz podnosić komfort użytkowania aplikacji i serwisu. Widzimy, że nasi klienci indywidualni chętnie korzystają z opcji personalizacji aplikacji PeoPay, dlatego rozszerzamy te opcje również na profil dedykowany klientom firmowym – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A.

Źródło: Bank Pekao.