VeloBank zaprezentował nowości w swojej bankowości internetowej. Poza zmianami ułatwiającymi zarzadzanie pieniędzmi i danymi w zakładce „Ustawienia” oraz modułach konkretnych produktów, klienci zyskali dostęp do nowej oferty produktów i funkcjonalności w sekcji „Usługi”. W najbliższym czasie VeloBank planuje też dalsze prace nad bankowością internetową oraz wdrożenie nowej aplikacji mobilnej.
7 grudnia br. klienci VeloBanku poznali nowe funkcjonalności swojej bankowości internetowej. To jeden z etapów prac nad jej udoskonaleniem, którego finalnym efektem będzie nowa odsłona interfejsu i serwisu banku.
– Zmiany wprowadzamy w sposób progresywny, etapami, dzięki temu jesteśmy w stanie wdrażać nowości szybko i płynnie. Jednocześnie ewolucja naszego serwisu pozwala na stopniowe przyzwyczajanie jej użytkowników do modyfikacji i łatwiej poznawać ich funkcjonalności. Sukcesywnie zbliżamy się jednak do pełnej przemiany naszej bankowości internetowej, której zwieńczeniem będzie nowy wyglądu serwisu i udostępnienie naszym klientom docelowych funkcjonalności – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.
VeloBank prowadzi także prace nad nową aplikację mobilną, której premiera jest zaplanowana na koniec I kw. 2023 r.
Wprowadzone w grudniu zmiany dotyczyły najważniejszego obszaru dla klientów, związanego z posiadanymi produktami bankowymi. Informacje o nich są teraz dostępne w jednym miejscu, dzięki czemu korzystający z serwisu VeloBank zyskali szybki i kompleksowy podgląd wszystkich swoich kont, lokat, kredytów i kart. Mogą również łatwiej nimi zarządzać dzięki skrótom do najbardziej popularnych funkcji oraz dodawać nowe produkty i usługi.
Poruszanie się po bankowości internetowej VeloBanku stało się też wygodniejsze dzięki nowej odsłonie modułu „Ustawień”. Bank zebrał tu najważniejsze funkcje dotyczące zarzadzania bezpieczeństwem, zgodami oraz danymi osobowymi. Z tego poziomu użytkownicy samodzielnie zmienią swoje limity transakcji czy włączą powiadomienia SMS i mejl.
Nowością w bankowości internetowej VeloBanku jest natomiast moduł „Usługi”. Tu klienci mają skorzystać ze wszelkich dodatkowych funkcjonalności i VAS (value added services), czyli produktów poza bankowych, np. ubezpieczeń. W tej zakładce znalazła się także Cyfrowa tożsamość – VeloID, która daje dostęp do usług publicznych i Profilu Zaufanego. VeloID pozwala na zdalne załatwienie spraw z wieloma instytucjami, np. z urzędem, ubezpieczycielem czy dostawcą energii. W sekcji „Usługi” zebrane są również informacje o płatnościach zbliżeniowych, gdzie klienci mogą sprawdzić, które z nich są już aktywne, a z których mogą skorzystać w przyszłości. Z jej poziomu zarządzą też usługą BLIK. Dodatkowo, użytkownicy mogą z tego miejsca przejść do Kantoru, dzięki któremu szybko i wygodnie przewalutują środki po korzystnym kursie, bez dodatkowych opłat, przez całą dobę.
Źródło: VeloBank