Idea Bank wprowadza nowe usługi w bankowości elektronicznej Idea Cloud. Oferta helpdesku IT oraz programu FitSport została udostępniona klientom korzystającym z panelu księgowego Tax Care.
System księgowości Online TAX to część bankowości Idea Cloud, z której korzystają klienci obsługiwani przez sieć biur rachunkowych Tax Care. Platforma ta daje właścicielowi firmy dostęp do wszelkich dokumentów księgowych oraz umożliwia podgląd operacji wykonywanych przez księgową. Pozwala również archiwizować dokumenty oraz eksportować wszystkie dane do plików xls lub pdf. Umożliwia także wystawianie dokumentów takich, jak faktury, rachunki, zaliczki czy proformy. Ponieważ system jest zintegrowany z bazą REGON, pobiera stamtąd dane kontrahenta i wstawia je do faktury. System upraszcza do minimum czynności związane z opłacaniem przez przedsiębiorcę składek ZUS oraz podatków.
Konkurencyjna oferta usług dodatkowych
Oprócz podstawowych funkcji związanych z zarządzaniem finansami firmy, osoby korzystające z System księgowości Online TAX, mogą za jego pośrednictwem dokonać zakupu dodatkowych usług, w większości wypadków związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Już wcześniej były to usługi kurierskie, usługi prawne, a także abonamenty medyczne. Teraz w bankowości Idea Cloud pojawiły się dwie nowości: helpdesk IT oraz program FitSport.
– Za pośrednictwem naszej platformy umożliwiamy przedsiębiorcom zakup usług, które albo w ogóle nie są dostępne dla małych firm, albo są bardzo drogie jeśli zamawia się je indywidulanie – mówi Adam Głos, prezes Tax Care. – Integrując zamówienia naszych klientów jesteśmy traktowani przez dostawców usług jako duży partner, co umożliwia nam uzyskanie konkurencyjnych warunków cenowych – dodaje. Dostawcą usług kurierskich jest firma GlobKurier, abonamenty medyczne w różnych wariantach przygotowała firma Lux Med. Usługi prawne świadczy bezpośrednio Tax Care.
Wsparcie informatyczne dla małych firm
Nowa usługa Abonament IT polega na kompleksowym wsparciu informatycznym dla użytkowników komputerów, smartfonów oraz zintegrowanych z nimi urządzeń. – Usterki sprzętu oraz oprogramowania mogą być powodem opóźnień w realizacji zadań w każdej firmie. Dzięki okresowym przeglądom dokonywanym w ramach usługi helpdek IT przedsiębiorca może to ryzyko znacznie ograniczyć, a gdy już dojdzie do awarii, otrzymać natychmiastową pomoc – wyjaśnia Joanna Foks-Anyszewska, odpowiedzialna za rozwój systemu księgowego w Tax Care.
Użytkownik usługi Abonament IT otrzymuje tzw. Angels Assist, na który składają się następujące funkcje:
- Angels Setup (przygotowanie) – mapa współpracy oraz konfiguracja sprzętu użytkownika; Zawartość pakietu: ankieta potrzeb, badanie stacji roboczej, konfiguracja urządzenia, raport Angels Setup.
- Angels Check (prewencja) – okresowy przegląd urządzeń i oprogramowania, który minimalizuje ryzyko wystąpienia nieoczekiwanych awarii; Zawartość pakietu: okresowa optymalizacja podstawowych procesów, aktualizacja systemu, sterowników i oprogramowania, kontrola złośliwego oprogramowania, raport Angels Check.
- Angels Rescue (szybka pomoc) – system szybkiego reagowania na niespodziewane problemy technologiczne; Zawartość pakietu: wsparcie w nagłych sytuacjach, usuwanie niesprawności systemu, diagnostyka niestabilnej, powolnej pracy komputera, usuwanie złośliwego oprogramowania, odzyskiwanie utraconych danych.
- Angels Training (zwiększenie produktywności) – pakiet szkoleń dla przedsiębiorców oraz och pracowników z najczęściej wykorzystywanych programów biurowych; Zawartość pakietu: szkolenia online, nielimitowane konsultacje telefoniczne, doradztwo w zakresie wyboru urządzeń i oprogramowania, modernizacja sprzętu, obsługa aplikacji.
Usługa oferowana jest na zasadzie abonamentu, miesięczny koszt o 69 PLN netto za jedną stację roboczą. Do tego dochodzi jednorazowa opłata instalacyjna na poziomie 29 PLN.
Program sportowy dostępny w bankowości Idea Cloud
Drugą nowością, z jakiej już za kilka dni będą mogli skorzystać użytkownicy Panelu Księgowego w bankowości Idea Cloud, jest program sportowo-rekreacyjny FitSport. Karty FitSport nie można kupić indywidulanie, a oferta dla firm bezpośrednio od dostawcy usługi uzależniona jest m.in. od liczby osób zatrudnionych w firmie i liczby osób, które będą korzystać z kart.
Program FitSport umożliwia korzystanie z ponad 2 tysięcy obiektów sportowych zlokalizowanych w 420 polskich miastach (kluby fitness, baseny, lodowiska, hale wspinaczkowe, parki linowe, groty solne, szkoły sztuk walki itp.) oraz uprawienia wielu różnych dyscyplin sportu. Dla użytkowników System księgowości Online TAX w Idea Cloud koszt miesięcznego abonamentu wynosi 99 PLN netto. Upoważnia on do nielimitowanego korzystania z obiektów sportowych objętych programem.