Nowości w IKO: Więcej możliwości asystenta głosowego oraz zarządzanie danymi

PKO Bank Polski poinformował o udostępnieniu nowej wersji aplikacji IKO dla telefonów działających na systemie operacyjnym Android. Bank rozbudował możliwości asystenta głosowego oraz dodał możliwość zarządzania danymi.

fot. PKO BP

Użytkownicy, którzy preferują obsługę aplikacji za pomocą głosu, mogą teraz zmienić limit na karcie debetowej lub kredytowej oraz zlecić spłatę karty kredytowej. Wykonają to dzięki działającemu w ramach IKO asystentowi głosowemu.

Drugą nowością jest sekcja „Moje dane”. Dzięki nowej funkcji użytkownik może sprawdzić, czy jego dane w banku są aktualne, zmienić swój e-mail, włączyć lub wyłączyć zgody marketingowe. Przy czym niektóre dane (np. PESEL, nr dokumentu tożsamości, nr telefonu) ze względów bezpieczeństwa są w IKO prezentowane w formie zamaskowanej – żeby je zobaczyć, trzeba podać PIN do aplikacji. Jeśli klient chce zmodyfikować inne dane (oprócz adresu e-mail), zrobi to tak, jak dotychczas – w serwisie iPKO.

Jak wynika z raportów PRNews.pl, z aplikacji IKO korzysta aktywnie ponad 3,1 mln klientów PKO BP.