Aplikacja bankowości mobilnej ING Banku Śląskiego otrzymała nowe funkcje. Użytkownicy mogą teraz m.in. wykonać przelew na telefon w ramach BLIK oraz korzystać z podglądu inwestycji.
Przelew na telefon (p2p) w aplikacji ING BankMobile jest dostępny od kwietnia tego roku. Teraz można go zrealizować za pośrednictwem BLIK. Jeśli numer telefonu – wskazany jako odbiorca przelewu – należy do systemu BLIK, jego właściciel otrzymuje pieniądze natychmiast. W innym przypadku proces odbywa się tak jak do tej pory tj. odbiorca otrzyma informacje o przelewie w formie SMS. Aktualizacja aplikacji mobilnej ING wprowadza także inne zmiany. Użytkownicy otrzymali podgląd aktywnych inwestycji, możliwość zlecenia przelewu z datą przyszłą oraz ustawiania minimalnej wartości wskaźnika stanu konta.
ING BankMobile został pobrany już ponad 1 mln razy. Wśród funkcji wprowadzonych w ostatnich miesiącach znalazły się m.in. możliwość logowania odciskiem palca na iPhonie, powiadomienia push o wykonanych operacjach, możliwość płacenia w sklepach i wypłacania gotówki z bankomatu przy użyciu BLIK, narzędzia pozwalające archiwizować paragony w chmurze, a także rozliczać wydatki wspólnie ze znajomymi. Bank sukcesywnie poszerzał listę systemów mobilnych pozwalających korzystać z aplikacji – obecnie są to BlackBerry 10, Windows Phone 8.0, Android 2.2 oraz iOS 5 i nowsze.