Nowości w kantorze internetowym PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski udostępnił dwie nowe funkcje w kantorze internetowym – klienci mogą zlecić wymianę waluty, gdy jej kurs osiągnie wymaganą przez nich wartość oraz ustawić stałe zlecenie, dzięki czemu bank dokona wymiany waluty we wskazany przez nich dzień. Od momentu uruchomienia usługi w styczniu 2018 roku klienci dokonali w kantorze ponad 3 mln transakcji.

PKO BP

Kantor internetowy PKO Banku Polskiego umożliwia wymianę 50 par walutowych z dowolnego miejsca o każdej porze. Oferuje wymianę 11 walut (EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK i SEK, CZK, HRK, HUF oraz PLN). Można z niego korzystać poprzez aplikację mobilną IKO, a także za pośrednictwem serwisu internetowego iPKO, wykonując operacje 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Klienci korzystający z kantoru internetowego mogą też śledzić wykresy walutowe online oraz korzystać z powiadomień/alertów SMS i push w momencie, gdy kurs waluty osiągnie wyznaczony poziom. Za transakcje w kantorze bank nie pobiera prowizji.

Kantor internetowy to jeden z elementów pakietu walutowego 3w1 w PKO Banku Polskim. Oprócz kantoru w jego skład wchodzą konto walutowe i karta wielowalutowa. Jak działa ten pakiet? W kantorze internetowym można wymieniać swobodnie walutę. Transakcje są realizowane natychmiast, pieniądze są momentalnie transferowane między kontem osobistym w złotych a kontami walutowymi w PKO Banku Polskim. Jeśli konto walutowe klient podepnie do karty wielowalutowej, może od razu skorzystać z wymienionej waluty płacąc w sklepach stacjonarnych, w internecie czy wypłacając gotówkę z bankomatów.

Internetowy kantor funkcjonuje w PKO Banku Polskim od początku 2018 roku w serwisie bankowości elektronicznej iPKO, a od lipca ubiegłego roku możliwe jest zawieranie transakcji również z poziomu aplikacji mobilnej IKO. Od momentu udostępnienia tej usługi klienci wykonali prawie 3,08 mln transakcji, z czego 63 proc. zrealizowanych zostało za pośrednictwem aplikacji mobilnej IKO.

Źródło: PKO BP