Nowości w ofercie Kredyt Banku

Od dziś rozpoczyna się sprzedaż produktu łączonego z gwarancją kapitału „Fundusz+ Lokata”. Deponowane środki są w połowie lokowane w fundusz inwestycyjny KBC PLUS FIZ, a w połowie na lokacie. Zysk z lokaty po 12 miesiącach wynosi w zależności od zainwestowanej kwoty od 6,5% do 6,7%. Kolejne zyski uzależnione są od wzrostu koszyka 30 najbardziej dochodowych spółek europejskich, na bazie którego został zbudowany fundusz. Stopa zwrotu została ustalona na poziomie 90% wzrostu wartości tego koszyka. Minimalna kwota inwestycji to 4 tys. zł. Produkt daje klientom wysoką płynność, wynikającą z możliwości wycofania kapitału lokaty w dowolnym momencie. Środki z funduszu można wycofać po pierwszym roku inwestycji np. po uzyskaniu satysfakcjonującej stopy zwrotu (miesięczne okresy wykupów). Depozyt będzie w ofercie od 3 kwietnia do 26 maja 2006.

Program Start skierowany jest do firm rozpoczynających działalność z sektora MSP. Obejmuje obniżkę opłaty za prowadzenie rachunku bieżącego przez pierwszy rok (do 15 zł) oraz finansowanie bieżącej działalności. W maju KB zaproponuje:

• „Szybki kredyt na dobry początek” dla firm z uproszczoną księgowością, prowadzących działalność krócej niż 6 miesięcy. Jako zabezpieczenie spłaty kredytu wystarczy poręczenie lub zastaw na aktywach finansowych.

• „Szybki kredyt” dla firm z uproszczoną księgowością, prowadzących działalność dłużej niż 6 miesięcy. Kredyt na 12 miesięcy nie będzie wymagał ustanawiania prawnych zabezpieczeń spłaty.

• „Szybki kredyt dla branż” dla firm z uproszczoną księgowością, bez względu na okres prowadzenia działalności. Bank nie wymaga ustanawiania zabezpieczeń.

Kredyt Bank obniżył marżę na wszystkie złotowe kredyty udzielane w kwocie powyżej 50 tys. zł. Marżę ustalono na poziomie 0,9 proc. niezależnie od wysokości wkładu własnego lub kwoty kredytu. Ponadto za kredyt na spłatę zobowiązania w innym banku, KB nie pobiera prowizji.

Wszystkim zmianom i nowościom towarzyszą kampanie reklamowe.

Fundusz + Lokata będzie reklamowany w całym okresie subskrypcji za pośrednictwem telewizji (m.in.TVP, TVN, TV4, staje niszowe np. TVN 7, Discovery, Animal Planet), prasy (Gazeta Wyborcza – Wysokie Obcasy, Gazeta Telewizyjna, Rzeczpospolita, Polityka, Newsweek, Gala, Przekrój), specjalnie przygotowanego mailingu do klientów banku (posiadaczy Ekstrakont) oraz materiałów BTL w oddziałach.

Spoty reklamowe kredytu mieszkaniowego będą emitowane m.in. w TVP, pasmach TVN, Canal+, National Geographic, Planette, Hallmark, Discovery. Reklamy prasowe zaplanowano w Gazecie Wyborczej, dziennikach regionalnych, Metrze i Metropolu, tygodnikach Wprost, Newsweek, a także w prasie tematycznej ? Czterech Kątach i M jak Mieszkanie. Aktywność w internecie koncentruje się w serwisach związanych z rynkiem obrotu nieruchomościami, m.in. Gratka.pl i Trader.pl. Na stronach www Kredyt Banku znajduje się formularz kontaktu z doradcami kredytowymi, dzięki czemu klient może przez interent umówić się na spotkanie w placówce. Ponadto zamieszczono kalkulator kredytowy, pozwalający wyliczyć wysokość rat.

Kreacje opracowała agencja G7, a media do obu kampanii zaplanował Starcom.