Nowości w systemie transakcyjnym mBanku

Prace spowodują przerwę w dostępie do mBanku przez: internet, telefon i SMS. W tym czasie nie będą również autoryzowane transakcje kartowe – zarówno bezgotówkowe, jak i wypłaty w bankomatach. mLinia będzie działać w trybie informacyjnym. Informacje o planowanej przerwie w dostępie do mBanku pojawiły się już 5 grudnia br.

Są one zamieszczone:

– na stronie głównej serwisu mBanku
– na Blogu oraz Forum
– na stronie logowania i wylogowania.

Ponadto mBank przeprowadził wysyłkę wiadomości o przerwie do wszystkich swoich klientów, którzy podali do jego wiadomości adres e-mail. Umieszczono także nagranie z informacją w automatycznym serwisie telefonicznym IVR mBanku.

Dzięki przeprowadzanemu wdrożeniu mBank już w styczniu zaproponuje klientom lokaty strukturyzowane, które łączą w sobie cechy standardowej lokaty bankowej – określony czas trwania i ochronę powierzonego kapitału – oraz inwestycji na rynku kapitałowym (możliwość uzyskania dodatkowego zysku). Lokaty strukturyzowane zakładane będą wyłącznie w czasie subskrypcji, ustalanej przez mBank. Pierwsza subskrypcja zostanie ogłoszona na początku roku, choć zakładka w serwisie transakcyjnym będzie widoczna od 14 grudnia br. Oferta będzie dostępna dla posiadaczy i pełnomocników rachunków eKONTO, eMAX oraz eMAX plus.

Do tej pory klienci mogli zastrzegać w systemie transakcyjnym karty kredytowe. Po wdrożeniu będą mogli samodzielnie zastrzegać również karty debetowe oraz eKARTY. Obsługa kart kredytowych zostanie uzupełniona o możliwość zamawiania nowej karty w miejsce karty utraconej. Dodatkowo klienci uzyskają możliwość samodzielnego określania procentowego wskaźnika spłaty karty kredytowej. Obecnie można dokonywać minimalnej lub całościowej spłaty automatycznej.

Od 14 grudnia br. klienci będą mogli w systemie transakcyjnym zmieniać niezależnie każdy z limitów transakcji bezgotówkowych dokonywanych kartami: transakcji internetowych, korespondencyjnych i telefonicznych. Do tej pory w systemie transakcyjnym można było ustalać je tylko zbiorczo, a poszczególne limity wyłącznie za pośrednictwem operatorów mLinii. Nadal nadrzędnym limitem pozostaje limit transakcji bezgotówkowych. Oznacza to, że klient w danym miesiącu/dniu może wykonać transakcje internetowe, korespondencyjne oraz telefoniczne na kwotę nie większą niż limit transakcji bezgotówkowych. Rozwiązanie to zapewnia klientom bezpieczeństwo, a jednocześnie swobodę w wykonywaniu płatności zgodnie ze swoimi potrzebami.

Kolejną ciekawą zmianą będzie pojawienie się komunikatów dla klientów nad listą rachunków. Będzie można je usuwać w dowolnym momencie.

mBank to otwarta platforma finansowa dla klientów indywidualnych i firm; dla tych, którzy chcą kontrolować swoje finanse w poczuciu realnych korzyści i wygody. mBank zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty.