Nowy Account Manager w Domu Brokerskim Neolit Media Sp. z o.o

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Piotra Czajkowskiego, Dyrektora Generalnego Neolit Media, Dział Obsługi Klienta w firmie ulega stopniowej rozbudowie. Pracami systematycznie wzmacnianego departamentu pokieruje Marc Schmitz.

Nowy Account Manager będzie odpowiadał za nadzór nad pracami zespołu, utrzymanie jak najlepszych relacji i współpracę ze wszystkimi klientami firmy oraz za kompleksowe doradztwo, w pełni dostosowane do konkretnych, indywidualnych potrzeb każdego pojedynczego klienta.

Wśród innych, równie istotnych obowiązków Marca Schmitza, znajdą się także: prowadzenie i koordynowanie negocjacji z klientami, monitorowanie i analiza danych w ramach organizowanych kampanii reklamowych oraz reprezentacja Domu Brokerskiego Neolit Media Sp. z o.o. na przetargach, konkursach ofert i konferencjach branżowych w kraju i za granicą.

Marc Schmitz – ukończył studia magisterskie w Paryżu (Institut Libre d’Etudes de Relations Internationales) oraz studia podyplomowe, również w Paryżu (Institut Supérieur du Commerce). Doświadczenie w handlu, negocjacjach i sprzedaży zdobywał w Ambasadzie Francji, w Biurze Radcy Handlowego, gdzie odpowiadał m.in. za poszukiwanie polskich partnerów handlowych dla firm francuskich, zainteresowanych inwestycjami w naszym kraju, a także sporządzanie opracowań na temat rynku, statystyki oraz informacji ekonomicznych i prawnych oraz doradztwo w zakresie pomocy finansowej rządu francuskiego dla francuskich eksporterów. Pracował w Afryce, dla Preussag Noell (Conakry, Gwinea) oraz w naszym kraju dla Strabag Polska. Pomimo tego, że jego językiem ojczystym jest francuski, Marc płynnie posługuje się językiem polskim, angielskim i hiszpańskim. Jest egzaminatorem studentów w Instytucie Francuskim, aktywnie udziela się w polskich mediach („Europa da się lubić” w TVP 2, Radio Bis, Radio Warszawa Praga). Interesuje się wydarzeniami artystycznymi i podróżuje.