Nowy CEO Cloud Services. Główny cel: ekspansja zagraniczna

Krzysztof Łuczak objął stanowisko dyrektora zarządzającego Cloud Services. Krzysztof Łuczak zastąpił na stanowisku CEO Wojciecha Murawskiego, który przeszedł do Rady Nadzorczej spółki oraz objął funkcję członka zarządu Blue Media. Decyzja o zmianach w zarządzie Cloud Services wynika z naturalnego rozwoju firmy oraz całej grupy Blue Media, z której spółka się wywodzi.

– Moim celem na stanowisku dyrektora zarządzającego jest dalsza ekspansja międzynarodowa firmy oraz rozwój nowych usług i produktów oferowanych przez Cloud Services. Jednym z głównych filarów dalszego wzrostu firmy jest penetracja rynków międzynarodowych, zapoczątkowana podpisaniem pierwszych umów z Bank of Africa – wylicza Krzysztof Łuczak.

Krzysztof Łuczak dołączył do Cloud Services w sierpniu 2021 r., od października jako członek zarządu spółki i jej dyrektor zarządzający. W latach 2016-2021 pracował w międzynarodowej korporacji Atos, w tym przez 2,5 roku pełnił funkcję prezesa zarządu w spółkach Atos w Polsce. Wcześniej przez 12 lat pracował w firmie IBM, pełniąc szereg kierowniczych ról w Europie Centralnej i Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki w takich działach jak Global Business Services, Business Partner Organisation oraz Software Group. W swojej karierze zawodowej pełnił również funkcję dyrektora działu Management Consulting w PricewaterhouseCoopers oraz PwC Consulting.

Krzysztof Łuczak jest absolwentem Politechniki Warszawskiej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada dyplom MBA wydany przez Uniwersytet Warszawski oraz University of Illinois.

Od 2020 r. spółka Cloud Services (dawniej Blue Services) dynamicznie rozszerza swoją działalność. W 2021 r. firma nawiązała współpracę z Grupą Bank of Africa. Jej efektem jest innowacyjna platforma sprzedażowa połączona z usługami kredytowymi, którą tworzą sklepy i regionalne oddziały banku w 18 afrykańskich krajach. Oprócz ekspansji zagranicznej, firma sukcesywnie oferuje swoje rozwiązania IT podmiotom z nowych branż (nie tylko z sektora finansowego i ubezpieczeniowego) oraz rozwija autorskie produkty, takie jak platforma afiliacyjna wspierająca akcje reklamowe w kanale cyfrowym.

Źródło: Blue Media