Nowy członek zespołu wielojęzycznego call center w Call Center Poland

Przebieg kariery: Rozpoczynając swoją karierę na stanowisku analityka w brytyjskiej firmie konsultingowej Central Europe Trust, zajmował się m.in. analizami przed prywatyzacyjnymi, projektami doradczymi oraz analizami rynków.

Następnie przez sześć lat pracował w PGNiG S.A. na różnych stanowiskach, kierując komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za marketingowe działania firmy. Ostatnio zajmował stanowisko Kierownika Działu Promocji. W czasie pracy w PGNiG był m.in. odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej mającej na celu obronę rynku po deregulacji sektora oraz za komunikację marketingową, w tym także uczestniczył w projekcie wdrożenia nowego systemu identyfikacji wizualnej PGNiG SA.

Wykształcenie: Jest absolwentem Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania

im. L.Koźmińskiego, na wydziale Zarządzanie i Marketing oraz Podyplomowego Studium w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie. Obecnie bierze udział w programie Advanced Certificate In Marketing prowadzonym przez Chartered Institute of Marketing.

Zainteresownia/hobby: Jego hobby to narciarstwo, piłka nożna, film i kuchnia włoska. Uprawia również turystykę rowerową. Jest wielkim kawoszem rozsmakowanym we włoskiej kawie.