Nowy dyrektor ds. marketingu korporacyjnego i Public Affairs w 3M Poland

Do zadań Zbigniewa Grabowskiego należy koordynacja działań marketingowych na szczeblu firmy, działań z zakresu PR oraz eBusiness, a także planowanie i realizacja kampanii wizerunkowych. Zajmie się również wdrażaniem programu doskonalenia jakości Six Sigma, pozwalającego ograniczyć liczbę błędów i odchyleń od jakości procedur we wszystkich sferach działalności przedsiębiorstwa.

Zbigniew Grabowski ukończył Szkołę Główną Planowania i Statystyki w Warszawie, gdzie uzyskał tytuł magistra ekonomii. Do zespołu 3M dołączył w 1993 roku. Poprzednio pracował na stanowisku dyrektora handlowego rynku w sektorach Display & Graphics (materiały odblaskowe i reklama wizualna) oraz Safety, Security & Protection Services (ochrona i zabezpieczenia).

W życiu Zbigniew Grabowski kieruje się maksymą „carpe diem”. Każdy dzień jest dla niego ważnym wydarzeniem, bo to jedyny czas, którym tak naprawdę dysponujemy. Prywatnie ceni dobrą kuchnię i literaturę. Jego ulubioną książką jest „Alchemik” Paulo Coelho. Odczytuje ją jako uniwersalną opowieść o poszukiwaniu w dalekich krainach czegoś, co jest w zasięgu ręki.