Marcin Sawicki został nowym dyrektorem Departamentu Kreacji i Komunikacji Marketingowej LUKAS Banku, należącego do francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole.
Nowy szef komunikacji ma duże doświadczenie w reklamie i marketingu. Ostanie 6 lat pracował w AIG Bank Polska m.in. jako zastępca dyrektora Departamentu Reklamy. W tym czasie współtworzył pierwsze kampanie ATL marki AIGO, a po jej zmianie kampanie AIG Bank Polska Finanse dla Domu.
Wcześniej zarządzał promocją dolnośląskich dzienników „Słowa Polskiego” i „Wieczoru Wrocławia” (obecnie „Polska The Times Gazeta Wrocławska”). W czasie pracy w agencjach reklamowych współtworzył kampanie dla m.in. Dialogu, Piasta (Carlsberg Okocim), Warty i PWN. Natomiast początki jego kariery zawodowej związane są z Wytwórnią Filmów Fabularnych i pracą przy produkcjach filmowych i reklamowych.
– Zamierzam wzmocnić proces pozycjonowania LUKAS Banku jako banku uniwersalnego oraz jego przynależności do Grupy Crédit Agricole .Chciałbym także mocniej komunikować pakiety korzyści, zwłaszcza te budujące długoterminowe relacje z klientem – zapowiada Marcin Sawicki.
Marcin Sawicki jest absolwentem historii sztuki na Uniwersytecie Wrocławskim.
Źródło: LUKAS Bank