Będzie odpowiedzialny za całokształt działań związanych z realizacją strategii PR firmy, w tym za budowanie wizerunku, współpracę z mediami oraz komunikację wewnętrzną. Ma 32 lata, jest fanatykiem scrabble i gier słownych, a przez ostatnie pięć lat przejechał kilka tysięcy kilometrów na rowerze. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, uzyskał również absolutorium na Wydziale Prawa i Administracji UW oraz ukończył akademię prawa europejskiego w Europejskim Instytucie Uniwersyteckim we Florencji. Karierę zawodową rozpoczął w BWE Leasing S.A., skąd przeszedł do Philip Morris Polska, gdzie odpowiadał za kontakty instytucjonalne, w tym m.in. za współpracę z administracją rządową. Uczestniczył w wielu projektach z zakresu lobbingu, komunikacji wewnętrznej i kampanii medialnych. Lata 2004 – 2005 to okres pracy dla telewizji interaktywnej itv. W latach 2005 – 2006 pełnił funkcję rzecznika prasowego Grupy AMBRA, odpowiadając za PR korporacyjny i relacje inwestorskie.