W listopadzie w strukturach kierownictwa grupy FinaBay, specjalizującej się w usługach finansowych dostępnych w internecie, nastąpiły zmiany personalne. Svetlana Gaidukova została nowym Prezesem marki Net Credit w Polsce. Zastąpiła Igorsa Korotkevičsa, który jako Country Manager, będzie odpowiedzialny za rozwój spółki w Hiszpanii i Meksyku.
-Zmiany w zarządzie firmy związane są z ekspansją na nowe rynki. Obecnie planujemy uruchomienie działalności w Meksyku, a na przestrzeni kilku kolejnych miesięcy – w Hiszpanii. Powołanie na stanowisko Svetlany Gaidukovej zapewni ciągłość realizacji procesów strategicznych. Nowa dyrektor zarządzająca posiada wiedzę i wieloletnie doświadczenie w zakresie koordynowania interdyscyplinarnych projektów biznesowych, a także w budowaniu strategii marketingowych, z uwzględnieniem uwarunkowań rynkowych. Pani Gaidukova specjalizuje się m.in. w zarządzaniu operacyjnym oraz implementacji
i rozwoju nowych produktów. Jestem przekonany, że wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie biznesowe i zarządcze, z sukcesem pokieruje realizacją naszych projektów marketingowych i rozwojem marki Net Credit- mówi Piotr Kaczmarski, dyrektor operacyjny Net Credit Sp. z o.o.
Igors Korotkevičs funkcje dyrektora zarządzającego FinaBay na Polskę i Czechy pełnił od 2013 roku. W tych krajach sprawował nadzór nad działalnością i wydajnością całej firmy oraz nad efektywnym wykorzystaniem kanałów sprzedaży. Odpowiadał za zapewnienie zrównoważonego rozwoju, zwiększanie przychodów oraz utrzymywanie wysokich standardów obsługi.
– Powołanie dotychczasowego dyrektora zarządzającego, jako lidera rozwijającego działalność na rynku meksykańskim jest potwierdzeniem szerokich możliwości awansu zawodowego, jakie stwarza grupa FinaBay, a także odzwierciedleniem prowadzonej przez nas polityki personalnej nakierowanej na podnoszenie kompetencji oraz docenienie osób, które z sukcesami realizują zadania na rzecz marki Net Credit – dodaje Kaczmarski.
Svetlana Gaidukova na przestrzeni 7 lat swojej kariery zawodowej pracowała na rzecz wiodących marek międzynarodowych obecnych na rynku rosyjskim. W 2008 roku objęła stanowisko starszego menadżera ds. relacji marketingowych i biznesowych w Oriflame Natural dla regionu CIS i krajów bałtyckich oraz prowadziła strategiczne projekty marketingowe dla firmy Walt Disney Company. Ponadto koordynowała działania z zakresu sponsoringu olimpijskiego dla zbliżających się igrzysk w Soczi w roku 2014.
W 2010 roku w Brand Experience, wiodącej na rynku agencji reklamowej, jako dyrektor handlowy, odpowiadała za tworzenie strategii i prowadzenie zintegrowanej komunikacji biznesowej, jak również za wprowadzenie na rynek unikalnego projektu agencji – TrendShow. Pracowała dla marek takich jak Sberbank, MegaFon, Volkswagen.
W 2012 roku została mianowana na stanowisko dyrektora ds. działalności operacyjnej i obsługi klienta w agencji reklamowej Sportima, specjalizującej się w branży sportowej. Piastując powyższe stanowisko kierowała rozwojem obsługi świadczonej przez agencję na rzecz takich marek jak McDonalds, Amway oraz jednostek administracji państwowej. W 2014 roku Gaidukova dołączyła do zespołu Hubert Burda Media Russia przejmując kierowanie procesem opracowywania strategii dla nowych branż spoza segmentu domów wydawniczych.
/ Net Credit