Nowy dział w Arterii

Wdrożenie nowego obszaru usług biznesowych pozwoli firmie efektywniej wykorzystać contact centre składające się aktualnie z 200 stanowisk telemarketerskich.

Głównym celem działań z zakresu CLM jest ograniczenie utraty klientów (churn) poprzez wdrażanie programów monitorowania poziomu satysfakcji klienta, tworzenie programów lojalnościowych i windykacyjnych. Kompleksowa obsługa CLM obejmuje zarówno pozyskanie klienta, zintensyfikowanie jego przywiązania do firmy, jak i kampanie mające na celu zatrzymanie klienta w przypadku podjęcia przez niego decyzji o rezygnacji z usług. Działania takie stosuje się w przypadku firm, które posiadają klientów płacących stały miesięczny abonament, takich jak operatorzy telekomunikacyjni czy operatorzy sieci kablowych.

Dyrektorem działu CLM w Arteria S.A. został Jacek Impert posiadający wieloletnie doświadczenie w tym zakresie. W latach 2002-2005 był Dyrektorem ds. Utrzymania Klientów w UPC Polska. Dwukrotnie otrzymał nagrodę „Best Practice” za najlepsze programy związane z utrzymaniem klientów w europejskich strukturach UPC.