„Nowy Dzień” z filmem na Walentynki

„Czasem słońce, czasem deszcz” to najkosztowniejsza indyjska produkcja ostatnich lat. Film powstał w roku 2001 jako koprodukcja indyjsko – angielska. Jest zrealizowaną z ogromnym rozmachem, pełną humoru opowieścią o uczuciu, które pokonuje wszelkie przeszkody. Reżyserem i autorem scenariusza filmu jest Karan Johar, a w obsadzie znaleźli się najbardziej znani aktorzy kina indyjskiego – Kajol i Shah Rukh Khan. Film trwa 210 min.

„Czasem słońce, czasem deszcz” będzie dołączony bezpłatnie do dziennika „Nowy Dzień” we wtorek 14 lutego 2006 r. w nakładzie 600 tysięcy egzemplarzy.

Walentynkowy dodatek do „Nowego Dnia” wspierany jest kampanią promocyjną przygotowaną przez Agencję Reklamową S4. Kampania outdoorowa (na billboardach i citylightach) wystartowała z początkiem lutego 2006 r. Kampania obejmie również telewizję (TVP, TVN, Polsat, TV4), radio (RMF FM, Polskie Radio PR1, rozgłośnie lokalne, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje) oraz prasę (autopromocja). Zakupem mediów kampanii zajął się Dom Mediowy Starlink.